Ga naar inhoud


Sifteam v0.1.9 r8718 9000HD/Cuberevo/Mini is uit


lodie

Aanbevolen berichten

Ja maar de probleem is dat bij de nieuwere images vanaf 8630 de hele box crasht op 7.0 east, hotbird astra geen probleem,

en bij image 8611 sifteam crasht alleen star tv 0p 11617V 30000sr

 

mvg

 

Origineel bericht van: lodie
Ik zou er de nieuwste image inzetten loopt ook veel beter qua menu en zap snelheid.

 

En dan is de optie er ook.

 

Lodie

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja steeds zelfde met 8718 ook,

heb DGS gemailt over deze probleem, en anwoord is:

 

 

Hi.

we got the information a few days ago.

so, now, we were doing this problem with higher priority, but not finished yet.

but at soon, we will be fixed it, and will release new image.

 

many thanks for your kind infomation.

please be patient.

 

 

 

 

 

Origineel bericht van: bash!
Das niet handig inderdaad.. maar ik ben benieuwd naar de reden van crashen.

 

Had je het al met deze 8718 geprobeerd?

 

Gr,

 

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikwacht ff af op het broertje van NLB.Ben deze img nu gewoon.Hoop dat hij snel komt dan kan ik testen met de grote schotel hier in huis.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem via het menu installeert staat alles op de goede plek.

 

De configs staan nu in var/bin.

 

Zet wel even timeshifting uit anders crasht incubusCamd vaak bij zappen.

 

Vergeet in de config ook niet om de configregel voor de serve dubbel in te voeren!

 

Net voor het eerst een lipsync DiVX zitten kijken.. helemaal goed! Steeds meer waar voor je geld zeg ik je! smile

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zal allemaal wel in orde komen, als we maar geduld hebben. Ik heb zelf geen snar verstand van programmeren, maar pas de oplossingen van de makers toe...

Ik heb vreemd genoeg vaak last dat de box op PANIC slaat. Ik flash wel iedere keer in 2 delen: eerst een flash van 30Mb erop, de r7473, en dan de nieuwe flash erover...Is dat correct?

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak nu ook gebruik van een Compact Flash kaart in een 10 in één kaartlezer. Dat pakt de box ook om te flashen. We moeten dus niet per sé een USB stick hebben...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fdm,

 

Ik heb geen enkele panic gehad sinds 3 dagen intensief gebruik. Ik draai een kale image met 4 satelliet configuraties en incubuscamd.

 

Heb je een idee op welk moment of welke actie de ontvanger crasht?

 

Ik heb hem afgelopen week geflasht met PCEditor gewoon terwijl de ontvanger normaal draaide. Dit ging erg snel en werkte perfect. Een aanrader dus!

 

Gr,

 

baZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zwart beeld kan je bij het opstarten voorkomen door op MENU te blijven drukken. Dan zie je op het scherm van de box dat je een beeld instelling kan kiezen. Kies er een en druk op OK. De box start dan met die beeldinstelling.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...