Sigma Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 wie kan me helpen als ik internet Explorer open krijg ik Google in het groot op mijn scherm maar open ik een snelkoppeling naar bijvoorbeeld sat4all dan opent hij klein heb dit geprobeerd aan te passen maar dat helpt niet ik gebruik XP sp3 Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 venster uittrekken, vervolgens maximaliseren en dan sluiten en heropenen. volgens mij moet het dan weer goed zijn ... merDe deze ruimte is te huur
Sigma Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Geplaatst: 24 december 2008 dat heb ik geprobeerd maar dat werkt niet het lijkt er op of er een optie uit staat of zo Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
WPW Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: Ome Merde venster uittrekken, vervolgens maximaliseren en dan sluiten en heropenen. Met de CTRL of de SHIFT ingedrukt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Xilence Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Sluit eerst alle geopende vensters en start IE opnieuw op. Klik met rechts op bv de nu volgende link; http://www.sat4all.com/forums. kies voor het openen in een nieuw venster. Vergroot dit 2e venster zoals u het hebben wilt. Sluit dit venster nu terwijl u de Shift-toets ingedrukt houdt en op de X klikt rechtsboven in het venster. Vergroot nu het eerste venster ook tot de grootte zoals u het wenst en sluit dit op dezelfde manier. IE zou nu uw voorkeur moeten onthouden. Mocht hij het in de toekomst weer vergeten doe dan deze handelingen nog eens.
Sigma Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 ook dit werkt niet maar als ik bij instellingen voor brouwsen met tabbladen de optie Koppelingen in een ander programma's openen in een nieuw venster aan zet werkt het wel. maar als ik dan alles weer in standaardwaarden herstel werkt het niet meer terwijl het bij mijn andere PC met Vista wel werkt. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Xilence Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Bij het vergroten van het scherm moet je met de muis de punten van het scherm naar de gewenste grote verslepen. Klikken op het vierkantje in de rechter bovenhoek van het scherm werkt niet. Gaat dat niet verwijder dan in het register de sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main, de waarde 'Window_Placement' in het RECHTER venster. Start even opnieuw op, en begin nog eens van voren af aan.
Sigma Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 ik denk dat ik het maar zo laat heb niet zoveel zin om in het register te gaan zitten veranderen mogelijk bij een nieuwe herstart van mijn labtop is het opgelost in iedergeval bedankt voor je hulp. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Sigma Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 heb het toch maar even geprobeert en het is gelukt het werkt nu weer goed nogmaals bedankt voor de hulp. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen