tracker Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ik probeer via de XP wizard voor bestanden en instellingen overzetten zoveel mogelijk over te zetten van een oude XP computer naar een nieuwe computer ook met XP. Via de wizard wordt er een/enkele bestanden aangemaakt op een toegankelijke plek voor de nieuwe computer. Daarna moet dezelfde wizard gedraaid worden op de nieuwe computer en de plek worden aangewezen waar het gemaakte bestand staat. Maar dan krijg ik de melding dat het bestand niet herkend wordt. Toch staat het bestand daar en heb ik de juiste plek aangewezen. De bestanden zijn te openen dus geen beperking vanuit de firewall. Wat doe ik verkeerd? Of ligt het aan XP. Het zijn dus beide XP Prof computers. Een Easy transfer kabel voor Vista werkt dus ook al niet.
Ome Merde Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 welke bestanden wil je overzetten. met een usb-stick is dit veel makkelijker lijkt me, 1 op 1 kopie zonder wizard * mijn documenten map (dus inlc. afbeeldingen e.d) * mail accounts vanuit je oude mailprogramma exporteren * adresboek exporteren * favorieten * database'je ? * e-mail berichten volgens mij heb je dan al je relevante data al veilig gesteld. merDe deze ruimte is te huur
tracker Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Geplaatst: 25 december 2008 Natuurlijk kan ik alle losse bestanden kopiëren en via stick of netwerk overzetten, maar die standaard optie in XP moet het toch gewoon kunnen doen? Waarom herkent het niet het bestand img00001.dat en img00002.dat in de aangemaakte directory USTM2.unc? Zou toch leuk zijn als alle instellingen e.d in ene keer zo overgezet kunnen worden naar de nieuwe XP computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen