Chuli Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Hoi, Kan iemand me helpen met de frequentie van Canal de Historia op D+ Astra? 'k heb al gezocht op de sites van KingOsat en lyngsat, maar ik kan het kanaal maar niet vinden met mijn DM7020Si. Of is het net zoals de Taquilla's niet te ontvangen? Saludos, Chuli
ReneBee Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Hallo Chuli, Canal de Historia zit op Astra 1KR, 11156, V. SR 22000, FEC 5/6 Als je gewoon zoekt bij Lyngsat zie je hem niet 1,2,3. Zo wel: Hoofdmenu Lyngsat ->packages Europe -> 19.2°E-> Digital + -> TP 46. Ge-encodeerd in mediaguard 2 en Nagravision 3. Groeten, René.
Chuli Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: ReneBee Hallo Chuli, Canal de Historia zit op Astra 1KR, 11156, V. SR 22000, FEC 5/6 Als je gewoon zoekt bij Lyngsat zie je hem niet 1,2,3. Zo wel: Hoofdmenu Lyngsat ->packages Europe -> 19.2°E-> Digital + -> TP 46. Ge-encodeerd in mediaguard 2 en Nagravision 3. Groeten, René. Hoi René, Thanks voor je antwoord, maar als ik deze frequentie ingeef in mijn DM vind die niks. Ik heb het al manueel geprobeerd, alsook een automatische transponderscan, NIETS! Het enige wat ik kan bedenken is dat die frequentie al gereserveerd was en dusdanig al in mijn DM stond, maar dan zou die normaal de naam van het kanaal toch overschrijven, niet? Misschien moet ik dit item eens plaatsen in de dreambox thread? Groeten, Chuli
ReneBee Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Hallo Chuli, Net even op mijn Technisat Multymedia gezocht. Ik kan hem wel vinden op die frequentie, maar bij een provider die op mijn ontvanger "24H" heet. Groeten, René.
Chuli Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Geplaatst: 27 december 2008 Hoi René, Hier ook Canal de historia gevonden en dit op de vroegere frequentie van real madrid TV. Thanks voor de tip! Greetz, Chuli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen