Ga naar inhoud

Sport1.2 & Sport1.3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb digitale tv via de schotel van Canaal Digitaal

Ik ben geabboneerd op Sport1

Maar ik heb alleen Sport1 ! En geen Sport1.2 en Sport1.3

Ik heb gelezen dat deze eerst alleen via de kabel te ontvangen was, maar tegenwoordig ook via de satelliet. Alleen kan ik het nog niet vinden.

Hoe kan ik ook Sport1.2 en Sport1.3 ontvangen via de schotel?

Zijn er frequenties waarop ik kan zoeken?

Geplaatst:

Dat zal niet lukken, jonge vriend.

Via de schotel is alleen het 1e hoofdkanaal van Sport1 te ontvangen. Het 2e hoofdkanaal + de Sport1 Extra kanalen + Sport1 HD worden alleen via de digitale kabel doorgegeven en zitten niet op de satelliet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MDOv

Ik heb gelezen dat deze eerst alleen via de kabel te ontvangen was, maar tegenwoordig ook via de satelliet. Alleen kan ik het nog niet vinden.

Vraag me dan af waar je dat gelezen hebt dat ze tegenwoordig via de satelliet te ontvangen zijn?? cool
Geplaatst:

Zal het dan wel verkeer gelezen hebben

Het is dus wel via de digitale kabel te ontvangen?

Is dat te combineren met de schotel? Ik ben een echte voetballiefhebber die geen voetbalwedstrijd wil missen namelijk... wink

Gast Ronaldinho-
Geplaatst:
Origineel bericht van: MDOv
En via Digitenne zal dit zeker ook niet lukken?

Neen.

gr Ronald
Geplaatst:

Men is achter de schermen druk aan het onderhandelen bij sport1 om samen te gaan met eredivisie live, eredivisie live heeft naar verluid al meer dan 300.000 abonnee's.

Digitenne heeft niet zoveel ruimte op hun frequienties dus daar hoef je niet teveel van te verwachten.

Geplaatst:

Zit niet in het familie-pakket maar (offcieel) entertainment pakket! Nou heb ik net de boel lopen bekijken en voor wat ik heb:

- Familie

+ eredivisie

+ sport 1

kan ik beter

- entertainment

+ eredivisie

nemen want dan heb ik alles wat ik nu ook heb en toch een paar zenders meer voor (bijna) het zelfde geld! Volgens mij was dit eerst niet of/en toch anders want ik had de boel volgens mij nog goed tegen het licht gehouden.

Geplaatst:

Hmmm vreemd, ook al kan ik er niet op gokken dat ie open is en blijft door bv. hem niet te nemen wink Het blijft zo-wie-zo vreemd dat er ook in "mijn" familie-pakket meer kanalen open staan dan dat er, volgens het pakket op de CDS site, open zouden zijn. Dan bedoel ik zenders zoals bv. actionnow en eurosport 2!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hij doet het echt in het familie pakket hoor laugh

Inderdaad, hier al maanden beeld op Sport1 met het Familiepakket. :Dsmile

En inderdaad, ook Eurosport 2 en ActionNow! gaan gewoon open!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen