sattos Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 hallo, ik heb een bestand(video en audio)die ik graag op cd of dvd wil branden.Het is een rar-bestand,als ik die uitpak met win-rar dan komen er 2 bestanden uit n. mds en mdf.Ik heb het met deamon-tool een virtueel schijf aan te maken,maar het werkt voor de helft.Het loopt meestal vast!!!! oja ik heb die mds en mdf bestanden op cd gebrand en het werkt ook niet. Ik heb ergens gelezen dat ik een iso van moet maken enz enz maar ik kom er 1,2,3 niet uit. ik heb zelf brandprogje nero 8 mvg
Gast hummiesat Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Volgens mij moet je daar Alcohol voor hebben.
alfadude Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 imgburn brand alles. Quo signo nata es?
Gast wanderer Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 ff gogelen: http://www.mget.nl/mdf-mds-bestanden-openen.html
sattos Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 heb het met deamon tool toch geprobeerd,een virtueel schijf aan gemaakt
Sjattuh Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 poweriso of magiciso proberen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Citaat: Wat zijn .mdf en .mds bestanden? Bestanden met de extensie .mdf en .mds zijn iso bestanden en zijn gemaakt met het programma Alcohol 120% en de bestanden zijn te vergelijken met .bin en .cue bestanden. De mdf/mds bestanden zijn een exacte data kopie van bijvoorbeeld een cd-rom of een dvd-rom. Voor backup doeleinden is dit een hele goede manier om data van bijvoorbeeld een cd-rom veilig te stellen in een uitwisselbaar formaat waarmee ook snel weer een werkbare kopie van op een andere cd/dvd-rom gemaakt kan worden. De bestanden zijn niet zomaar te open zoals bijvoorbeeld gecomprimeerde bestanden zoals .cab of .zip bestanden. Er is een programma nodig die deze bestanden leesbaar kan maken. Oftewel het derde zoekresultaat van ff googlen op "mdf".
Gast Kruuk Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Het mds bestand even hernoemen naar ISO,dan bak je hem met Imgburn of Nero.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen