Sjattuh Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb sinds net IE 8 geinstalleerd om eens te kijken. (Ik gebruik altijd IE en weiger een andere te gebruiken, heb ze allemaal getest IE voelt voor mij gewoon het beste aan - maar dat terzijde) Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit 'probleem' ook bij IE 7 had maar wat mij gelijk opviel is dat er witte strepen zowel links als rechts tussen de forum blokken staan. Van boven naar beneden en zowel aan de linker als rechterzijde. Het is geen hinderend probleem het forum werkt verder als vanouds en misschien is het wel een fout van IE8 ivm de Beta fase. Maar als iemand dit toevallig al eens heeft meegemaakt en het slechts een setting of iets bleek te zijn zou ik het graag weten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Geplaatst: 25 december 2008 plah NM het blijkt nogal Beta te zijn... heb meer problemen dus twijfel er niet aan dat dit mettertijd door MS zal worden opgelost. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Schakel de compatability mode eens in.
Sjattuh Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 ja thx heb ik gedaan probleem blijft Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
maja Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb deze versie ook gebruikt bij mij deed zich hetzelfde voor in de Grafics. Ik kreeg echter een ander probleem. In begin ging het goed met deze versie op een gegeven moment (ik meen na de updates van MS) was hij niet meer te gebruiken het scrollen ging met horten en stoten of ging zo langzaam dat er niks meer mee te beginnen was. Ik ben weer terug naar Ie7. Geef mij maar firefox.
Big fellow Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: Sjattuh Ik heb sinds net IE 8 geinstalleerd om eens te kijken. (Ik gebruik altijd IE en weiger een andere te gebruiken, heb ze allemaal getest IE voelt voor mij gewoon het beste aan - maar dat terzijde) Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit 'probleem' ook bij IE 7 had maar wat mij gelijk opviel is dat er witte strepen zowel links als rechts tussen de forum blokken staan. Van boven naar beneden en zowel aan de linker als rechterzijde. Het is geen hinderend probleem het forum werkt verder als vanouds en misschien is het wel een fout van IE8 ivm de Beta fase. Maar als iemand dit toevallig al eens heeft meegemaakt en het slechts een setting of iets bleek te zijn zou ik het graag weten. Jammer dat je weigert iets anders te gebruiken aangezien er zoveel mooie alternatieven zijn. Maar dat even terzijde; Waar jij waarschijnlijk last van hebt is een M$ bug uit het verleden. Wat ik hiermee bedoel is dat waarschijnlijk een hack in het verleden moest worden toegepast om een van de vele M$ IE bugs te omzeilen, terwijl nu de de bug is opgelost/verandert in gedrag. Wat heel veel webdesigners jammer genoeg moeten doen is een hele waslijst aan IE hacks implementeren in de style sheets om het niet-standaard gedrag van IE te omzeilen. Jammer genoeg is het niet zo in IE dat een bug die is opgelost niet meer terugkeert in nieuwere versies of dat een bug niet verandert kwa gedrag. In heel veel sites zit dus een IE "detectie" om de hacks te laden. Het onvoorspelbare gedrag bij versie updates van IE creeert dus heel veel hoofdpijn bij website designers... Wat prima kan werken in IE7 ziet er niet goed uit in IE8. Wat een bug was in IE5.5 en opgelost in IE6 kan terug zijn in IE7... Dus mijn advies is om terug te keren naar IE7, omdat daar de meeste sites al op zijn "aangepast" om om de bugs heen te werken, of een browser te gaan gebruiken die wel consistent is kwa rendering (en zich bij voorkeur ook zoveel mogelijk aan de standaarden houdt). Als je besluit om op IE8 te blijven draaien, dan zal je nog meer van dit soort dingen gaan zien waarschijnlijk. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sjattuh Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Sjattuh Ik heb sinds net IE 8 geinstalleerd om eens te kijken. (Ik gebruik altijd IE en weiger een andere te gebruiken, heb ze allemaal getest IE voelt voor mij gewoon het beste aan - maar dat terzijde) Ik weet eigenlijk niet meer of ik dit 'probleem' ook bij IE 7 had maar wat mij gelijk opviel is dat er witte strepen zowel links als rechts tussen de forum blokken staan. Van boven naar beneden en zowel aan de linker als rechterzijde. Het is geen hinderend probleem het forum werkt verder als vanouds en misschien is het wel een fout van IE8 ivm de Beta fase. Maar als iemand dit toevallig al eens heeft meegemaakt en het slechts een setting of iets bleek te zijn zou ik het graag weten. Jammer dat je weigert iets anders te gebruiken aangezien er zoveel mooie alternatieven zijn. Maar dat even terzijde; Waar jij waarschijnlijk last van hebt is een M$ bug uit het verleden. Wat ik hiermee bedoel is dat waarschijnlijk een hack in het verleden moest worden toegepast om een van de vele M$ IE bugs te omzeilen, terwijl nu de de bug is opgelost/verandert in gedrag. Wat heel veel webdesigners jammer genoeg moeten doen is een hele waslijst aan IE hacks implementeren in de style sheets om het niet-standaard gedrag van IE te omzeilen. Jammer genoeg is het niet zo in IE dat een bug die is opgelost niet meer terugkeert in nieuwere versies of dat een bug niet verandert kwa gedrag. In heel veel sites zit dus een IE "detectie" om de hacks te laden. Het onvoorspelbare gedrag bij versie updates van IE creeert dus heel veel hoofdpijn bij website designers... Wat prima kan werken in IE7 ziet er niet goed uit in IE8. Wat een bug was in IE5.5 en opgelost in IE6 kan terug zijn in IE7... Dus mijn advies is om terug te keren naar IE7, omdat daar de meeste sites al op zijn "aangepast" om om de bugs heen te werken, of een browser te gaan gebruiken die wel consistent is kwa rendering (en zich bij voorkeur ook zoveel mogelijk aan de standaarden houdt). Als je besluit om op IE8 te blijven draaien, dan zal je nog meer van dit soort dingen gaan zien waarschijnlijk. Ja ben nu eenmaal een beetje koppig... Wat ik tevens merkte is dat op een ander populait dreambox forum (die van dat ze een dreambox hebben) kom ik in een loop terecht. Hij blijft de webpagina laden en laden tot op een gegevenmoment hij met een melding komt dat er iets mis is maar het probleem niet kan worden vastgesteld. Ik blijf IE8 nog een beetje proberen maar ben bang dat de Beta2 nog teveel Beta is en ik nog even geduldig moet zijn Thx voor de antwoorden allen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Citaat: Ja ben nu eenmaal een beetje koppig... Citaat: Ik blijf IE8 nog een beetje proberen maar ben bang dat de Beta2 nog teveel Beta is en ik nog even geduldig moet zijn Ja, dat heb je natuurlijk met koppig zijn, gewoon blijven proberen met Beta's, dan komen alle bug's vragen vanzelf. Gewoon terug naar de vorige verzie. ik blijf ook een beetje koppig en blijf gewoon Mozilla Firefox gebruiken en heb geen problemen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen