Sjattuh Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb zo een Top pakket van onze favoriete kanalen aanbieder, CD, en las net op hun, overigens vernieuwde website, het volgende. Inclusief - Gratis vervanging smartcard bij defect, verlies of diefstal. Heeft iemand hier al eens gebruik van gemaakt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
freak Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 ja ik kreeg bij verlies een nieuwe toegestuurd
Alventali Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ja je krijgt inderdaad een nieuwe. En je verloren kaart word bij verlies of diefstal dan ook meteen uitgeschakeld. Dus niet dat iemand ander van jou duur betaalde centen kan genieten van je top pakket. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gait33 Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ja hier idem, ik had de kaart defect, ik moest de oude inleveren en kreeg ook een nieuwe. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Johan45 Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Uit: Mahmutlar, Turkije De vervangende kaart wordt verzonden naar het adres waarop hij in Nederland geregistreerd staat. Alle kaarten met een betaal abonnement zijn verzekerd voor verlies, diefstal én defect raken. Ik ben bang dat dat laatste in de directe toekomst veelvuldig gaat gebeuren. Vult u rustig aan !!!
Sjattuh Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: Johan45 Uit: Mahmutlar, Turkije Flauw he dat ze die niet ff komen brengen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
patyv Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: Johan45 Uit: Mahmutlar, Turkije Flauw he dat ze die niet ff komen brengen Als ze de vlucht betalen, ben ik best bereid om even langs te komen. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen