Jan Ambers Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ik had vroeger ProgDVB-v4851 + elecard perfekt draaiend, maar na een reinstall van de "legale" win-xp-sp3 versie, stel ik nu vast dat Progdvb niet meer loopt??? Ik heb het progr uninstalled, daarna opnieuw Progdvb-v4851 geinstalleerd, die vroeger perfekt draaide en nu een runtime error geeft. Vermoedelijk mis ik een of andere *.DLL file? Iemand ervaring hiermee? DVBviewer-v4.5.1.28 en DVBviewer TE2-v2.1.0.2.15 lopen perfekt!
Jan Ambers Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Deels opgelost! Door de TIMESHIFT optie te disablen loopt het programma. Blijft de vraag wat is de oorzaak? 1Gb is gereserveerd vr Progdvb timeshift, 2Gb= total mem in PC.
Scubix Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Ik had vroeger ProgDVB-v4851 + elecard perfekt draaiend, maar na een reinstall van de "legale" win-xp-sp3 versie, stel ik nu vast dat Progdvb niet meer loopt??? Ik heb het progr uninstalled, daarna opnieuw Progdvb-v4851 geinstalleerd, die vroeger perfekt draaide en nu een runtime error geeft. Vermoedelijk mis ik een of andere *.DLL file? Iemand ervaring hiermee? DVBviewer-v4.5.1.28 en DVBviewer TE2-v2.1.0.2.15 lopen perfekt! Schrijf eens exact op welke DLL hij over klaagt. Vervolgens surf je naar google.com en tik je die naam van die dll in. Waarschijnlijk ga je dan die dll ergens kunnen vinden met instructies om deze te installeren.
Jan Ambers Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Zie 2de bericht, is vermoedelijk geen DLL fout, want als ik geen timeshift funktie aktiveer loopt het gewoon!??? Gaat dus eerder iets te maken hebben met hoeveelheid geheugen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen