itzmie Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Heb een triax schotel met switch (maximum) en 4 lnb's aangesloten op een dreambox 800hd. Probleem ik krijg helemaal geen SNR/AGC wat ik ook draai. Zet ik de kabel rechtstreeks op de lnb kop van astra dan heb ik direct signaal en na uitrichten ook beeld. Kan het zijn dat de switch kapot is? Ik heb de dreambox op Modus diSEQC a/b/c/d staan waarbij hotbird op poort a zit, astra 19e op poort b, astra 3a op poort c en astra 2/eurobird op poort d zit. Set voltage and 22khz staat op ja en send diseqc only on satelite change staat op nee. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
itzmie Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 Origineel bericht van: itzmie Heb een triax schotel met switch (maximum) en 4 lnb's aangesloten op een dreambox 800hd. Probleem ik krijg helemaal geen SNR/AGC wat ik ook draai. Zet ik de kabel rechtstreeks op de lnb kop van astra dan heb ik direct signaal en na uitrichten ook beeld. Kan het zijn dat de switch kapot is? Ik heb de dreambox op Modus diSEQC a/b/c/d staan waarbij hotbird op poort a zit, astra 19e op poort b, astra 3a op poort c en astra 2/eurobird op poort d zit. Set voltage and 22khz staat op ja en send diseqc only on satelite change staat op nee. opgelost/solved echt super stom kortsluiting in een vna de kabeltjes, dacht daarnet laat ik dat nog even checken Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
clemens2 Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Moet je na gaan voor dat we je welkom konden heten heb je het probleem al opgelost. En dat op 2e kerstdag notabene. Maar goed welkom. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
itzmie Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Geplaatst: 26 december 2008 tnx voor de welkom. Nu nog hd aan de praat krijgen. Heb hem intern geplaatst, dreambox ziet hem netjes dus vervolgens geformmateerd maar als ik wil opnemen komt de melding: geen harde schijf gevonden of de harde schijf is niet gefommatteerd, argh dus.. Een schotel zonder kop is als een kip zonder ei Dreambox 800 HD en de VU-Duo
clemens2 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 je kunt deze vraag dan weer beter als nieuwe vraag op de dream box gedeelte stellen. Ik heb zelf geen dreambox en ook maar zeer weinig mee gewerkt dus helaas. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen