Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat de titel al zegt, vandaag liep mijn PC vast ( windows home XP 2 ) in mijn logboeken zag ik dit staan : exploirer. exe liep vast, daarna melding van vastgelopen drwtsn32.exe + kreeg een melding van chkdsk. Pc deed toen niets meer, grote knop ingedrukt en weer opgestart. Kreeg daarna dit scherm te zien. PC loopt nu weer goed, heeft dit nog verdere gevolgen ??? Moet ik verder nog wat doen, want ik ben een nitwit op dit gebied, andere gebieden misschien ook wel :D

Salu2, D.Quijote

post-8005-1318260060,3711_thumb.jpg

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

als je PC weer goed loopt zou ik me verder weinig zorgen maken.

Dit venster wat je gepost hebt is een standaard test die Win uitvoert nadat je opnieuw boot als je een vastloper hebt gehad.

Dat je explorer.exe is vastgelopen kan wel eens gebeuren. Het is zo een beetje de service welke alles wat je ziet aanstuurt zeg maar. Zonder explorer.exe geen iconen op de desktop bijvoorbeeld.

Ik heb deze om allerlei redenen vast laten lopen, meestal omdat ik mijn PC teveel wil laten doen, dan te ongeduldig ben met het switchen tussen de verschillende programma's en dan op teveel knoppen tegelijk ga drukken waardoor mijn PC zegt 'ga maar lekker fietsen'...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

en even een softwarepakket zoals bijv xp manager je reg laten schonen

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Vanochtend is PC netjes opgestart, heb wel even tune-up van easy onderhoud, window washer, spybot en ad aware laten lopen. Zou vandaag ook nog even een totale scan doen met NOD32.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

• 2 weken later...
Geplaatst:

Niets aan de hand. Er werd een openstaande .TMP bestand hersteld. TMP bestanden kan je altijd weggooien.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen