Gast johnno Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb min of meer besloten de Vantage HD-8000S in huis te halen, mede op basis van de over het algemeen goede kritieken die deze ontvanger op de diverse forums krijgt toegemeten. Natuurlijk realiseer ik mij dat deze kritieken niet zonder meer een garantie bieden tot tevredenheid. Mijn huidige Xtreme PVR werd destijds ook de hemel in geprezen, terwijl ik de aankoop daarvan altijd als een miskleun heb beschouwd. Vooral omdat de software ondersteuning van deze ontvanger al heel snel na aankoop volledig weg viel. Niettemin heb ik mijn zinnen op de Vantage gezet, ook al is deze ietwat prijzig. Nadeel vind ik wel dat dit apparaat niet zonder meer de codering van Canal Digitaal aan kan. De extra benodigde ci module maakt het apparaat namelijk nog aanzienlijk duurder. Ik heb op diverse forums meerdere malen gelezen dat het mogelijk is de card reader op eenvoudige wijze aan te passen, maar nog nooit hoe dat dan zou moeten. Kan iemand mij vertellen hoe ik de card reader inderdaad op eenvoudige (en veilige) wijze geschikt kan maken voor Mediaguard?
Monterey Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 Hallo, volgens een regionale dealer zou het ook moeten werken zonder CI module, maar adviseert toch een CI module. Ik ben in de omstandigheid een 8000 S Twin PVR te bezitten en ben er erg tevreden over. Denk dat er nog wel wat mooie dingen gaan gebeuren. Heb meerdere contacten met Duitsland gehad en nu de vraag gedeponeerd ook een Canal Plus kaart in het slot werkende te krijgen. De sloten ondersteunen wel Mediaquard maar ik heb nog steeds geen beelden gezien. Al het andere waaronder HD channels in vlijmscherpe weergave. MelodyZen op 9 graad Oost voortreffelijk. Een 750 gb. Toshiba harddisk ingebouwd, fluitje van een cent en opnemen maar. In mijn beleving is deze ontvanger een aanrader en ik heb toch al heel wat ontvangers gehad, ook een Xtreme PVR destijds.
Gast hans28 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Hallo ik de vantage hd 8000 met 500gb hdd en moet zeggen een goed apperaat. Heb nieuwe soft erop gezet en nu werkt de canal plus kaart zonder moduul en werkt goed. groet hans
Monterey Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Wij zouden wel willen weten hoe je de canal plus kaart zonder module laat werken
Gast hans28 Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Heb nieuwe software en dan hoef je geen cam meer te gebruiken, had eerst aston cam maar daar had ik problemen mee en toen google en heb ik op duits board de soft gevonden is de orginelen maar er word iets aan toegevoegd en dan werkt het. heb mijn vantage nu 2 weken heb eerst humax 5400 gehad. probeer mij prive te emailen want ik weet niet of ik nu al teveel heb gezegd. ik zelf heb ook nog wat vragen betreft pc / vantage verbinding kan wel met vantage het net op maar niet naar mijn pc. groet hans
Gast johnno Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 hans28: Vraag is natuurlijk of het ook met de nieuwe seca3 kaart goed blijft werken. Heb je een pm gestuurd en hoop iets van je te horen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen