ReneBee Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Op TVE internacional op Astra 1L loopt een mededeling dat die utzending per 1-1-2009 stopt. Ze verwijzen naar de uitzending op Hotbird 8. René.
Elwin Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Dat is voor velen jammer denk ik. De zender is volgens mij best populair. Gelukkig heb ik nog Hotbird erbij. Dus dat komt goed. Wat zou er dan gebeuren met het kabelsignaal, want TVE zit toch op een aantal plaatsen nog via de (digitale) kabel?
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 TVEi europe: HB 11727V 27500 - 3/4 VPID: 2911 APID: 2912
menanes Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Origineel bericht van: ReneBee Op TVE internacional op Astra 1L loopt een mededeling dat die utzending per 1-1-2009 stopt. Ze verwijzen naar de uitzending op Hotbird 8. René. hoi, die mededeling heeft niets met Astra te maken maar met Hotbird, daar wordt per 1 januari de frequentie veranderd naar 11.727 V Groetjes
Timm1983 Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Er gaan alsmaar zenders weg van de Astra, het voorbije jaar waren dat er toch een paar ... Private Spice, Zone Club, RTBF sat, NRJ Hits, Het Gesprek en 1/1/2009 ook nog eens TVE weg, het is een niet al te goed begin om het nieuwe jaar in te zetten vind ik. Gelukkig heb ik nog TVE via de digitale kabel TV van Belgacom. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
ReneBee Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Geplaatst: 27 december 2008 Menanes heeft gelijk. Het gaat om Hotbird 8. De TVE op Astra 1L zit in het pakket van CanalSat, Noos Numérique. Daar heeft TVE als zodanig niets mee te maken, lijkt me. Sorry, ik was even iets te snel met conclusies trekken René.
Elwin Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Ja, da's inderdaad waar. De nieuwe frequentie op de HB heb ik al ingesteld. Op de frequentie op Astra heb ik gekeken, maar zag helemaal geen balk in beeld komen met tekst, dus vond dat al raar...
Gast wanderer Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 ik heb die balk wel voorbij zien komen, zal vanavond nog eens opletten..
Alfons Verbiest Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Mogelijk haalt TVE International op de Astra zijn signaal van de Hotbird? Ik heb die band ook zien lopen. Op de Hotbird krijg je idd een transponder wissel, maar met TVEi op de Astra gebeurt verder niets. Die blijft gewoon uitzenden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen