Ga naar inhoud

[XP prof. SP2 + off 2003] Outlook alleen in veilige modus

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals al in de titel aangegeven lukt het mij niet om outlook normaal te openen.

Vooraf is het volgende gebeurt:

Ongeveer een week geleden moest ik in outlook (toen nog office 2000) aangeven waar de persoonlijke mappen zich bevonden. Dit gedaan en opeens stonden er 2 persoonlijke mappen met inbox, outbox, etc. Totdat 1 dag voor de kerst outlook helemaal niet meer op wilde starten. Ik heb ook office 2003 dus die erover heen gezet maar ook toen nog steeds dat probleem. Vervolgens office gedeïnstalleerd computer opnieuw opgestart en office 2003 geïnstalleerd. Nu krijg ik steeds bij het opstarten een foutmelding en start outlok alleen nog op in veilige modus.

Iemand een idee wat er loos is?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mojo
Nu krijg ik steeds bij het opstarten een foutmelding en start outlok alleen nog op in veilige modus.

Iemand een idee wat er loos is?

Enig idee wat de foutmelding is?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Na Analyse en Herstel onder Help te hebben gekozen zijn de problemen verholpen. E.e.a. had te maken met het kiezen van een profiel.

Anyway het werkt nu weer wel. Ik denk dat er afgelopen week ergens een bestand beschadigd of verwijderd is met het verwijderen van software. Ben natuurlijk behoorlijk aan het kloten om gegevens van een (beschadigde)schijf te krijgen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen