Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een goed werkende TT-connect S2-3650 CI USB draaien op een Windows Vista Ultimate Acer 8930 laptop.

TT-Viewer 1.0.2.143 is hierop geinstalleerd + drivers.

In de transponderlijst, 0192.ini, mis ik enkele transponders en als ik deze verander worden deze niet meegenomen in TT-Viewer als ik deze opstart en een scan uitvoer, zie ik ze niet terug.

Mijn vraag: Weet iemand hoe en waar ik dit moet aanpassen zodat TT-Viewer deze wijzigingen meeneemt.

Ben

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Geplaatst:

Probeer het eens met de laatste 0192.ini van Joshyfun. Op zijn site staan actuele transponder files. De site is de tweede google treffer op joshyfun. Als je de file met de hand aanpast moet je ook het getal

boven aan de lijst "0=xx" aanpassen aan het exacte aantal transponders in de lijst.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ben klever

In de transponderlijst, 0192.ini, mis ik enkele transponders en als ik deze verander worden deze niet meegenomen in TT-Viewer als ik deze opstart en een scan uitvoer, zie ik ze niet terug.
Mijn vraag: Weet iemand hoe en waar ik dit moet aanpassen zodat TT-Viewer deze wijzigingen meeneemt.

Bij de eerste start van de TT-viewer software worden de transponder (*.ini) bestanden uit de map \TT-Viewer\Transponders\ gecopieerd naar de locatie \Documents and Settings\All Users\Application Data\CMUV\Technotrend Player\Transponders\ (Verborgen Map).
Zo werkt het onder XP, bij Vista kunnen de mappen misschien afwijken.

Wil je later wijzigingen aanbrengen in deze transponderbestanden dan moet je dit ook op deze laatste locatie doen.
De wijzigingen zullen dan wel worden overgenomen worden door de TT-Viewer software.
Geplaatst:

Bedankt Albert_H, die joshyfun lijsten zijn goed bruikbaar.

Bedankt Doman, dit is precies wat ik zocht, in TT-Viewer\Transponders map hadden de wijzigingen geen effect.

Met een zoekfunctie heb ik, op de PC, gezocht naar een 2e transponderlijst en niet gevonden. Dus waarschijnlijk een verborgen map. Ik draai, nog niet zo lang, met Windows Vista Ultimate en moet nog wennen aan de directory-structuur.

Ik ga zoeken en laat het je even weten.

Ben

Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Geplaatst:
Origineel bericht van: ben klever
Bedankt Albert_H, die joshyfun lijsten zijn goed bruikbaar.

Bedankt Doman, dit is precies wat ik zocht, in TT-Viewer\Transponders map hadden de wijzigingen geen effect.
Met een zoekfunctie heb ik, op de PC, gezocht naar een 2e transponderlijst en niet gevonden. Dus waarschijnlijk een verborgen map. Ik draai, nog niet zo lang, met Windows Vista Ultimate en moet nog wennen aan de directory-structuur.
Ik ga zoeken en laat het je even weten.

Ben

Gevonden in C:\ProgramData\CMUV\Technotrend Player\Transponders.

Nogmaals bedankt Doman en Joshyfun.

Mag een slotje op.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen