Ga naar inhoud


Koopadvies nieuwe ontvanger


FreekS

Aanbevolen berichten

Budget oplossing is de Mvsion T4 ontvanger, voor rond de Euro 70,00, waarop je 2,5" HD kunt aansluiten. Zonder conversie kun je deze op je PC afdraaien, is hetzelfde bestandsformaat als de Dreambox. Je zou dan de Samsung erbij kunnen zetten. Heb je PIP op je TV dan kun je met één programmeerbare afstandbediening snel tussen de ontvangers switchen.

 

Denk eraan dat Digitenne slechter beeld heeft dan Sat. Waarom zou je Digitenne willen als je Sat hebt. Ik heb weliswaar geen Canal Digitaal abo meer, mijn vrouw kijkt wel eens naar de NL komkommer zenders, maar om nu te zeggen dat het toppie is. Ook de DB7025 heeft last van blokvorming bij snelle beeldbewegingen. Ik kijk zelden naar deze NL zenders, maar geniet van het Sat beeld van de duitse en engelse kanalen, waar Digitenne echt niet aan kan tippen.

 

Ik heb alleen KPN Digitenne omdat ik voor €7,50 3 ontvangers kan aansturen zonder teveel investeringen te moeten doen in hardware, en weinig storingen. Mijn kids zijn tevreden hiermee.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...