Gast Sheepie Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Hallo allemaal, Ben aan het hobbyen en er moet een 12F683 beschreven worden. De buit van een uurtje rommelen op zolder betrof een oude goldprogger en een Mastera II, helaas geen benodigde JDM meer. Nu zijn er wel schema's te vinden om er redelijk eenvoudig zelf eentje in elkaar te zetten maar zou liever een adapter card hebben zodat de Mastera gebruikt kan worden. Kan soortgelijk card of een schema ervan niet vinden op internet. Mocht iemand iets weten zou er erg mee geholpen zijn. mvg, Sheepie
trust Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Zou het misschien met een piccard kunnen ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Sheepie Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Bedankt voor je reply Trust. Wellicht mogelijk, vorig jaar een aantal kaarten waaronder een piccard als deze gearchiveerd in de kliko. Inmiddels nog een nachtje over geslapen, soldeer wel een jdm in elkaar dan werkt het zeker.
trust Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb nog wel een VC 1 kaart met een voetje voor je , zit zo in envelopje als je wilt (gratis) Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Sheepie Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Zeer vriendelijk van u Trust, het is al gelukt met zelfbouw jdm. iig hartelijk dank en beste wensen nog.
trust Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Mooi !! Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen