Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: info Heeft de DM8000 dezelfde problemen als de DM800 met de Diseqc SID not find in PAT?? Daar heeft zowel de 800 als de 8000 geen last van. Dit wordt veroorzaakt door een mindere afstelling van je schotel, afstelling LNB, coax of connectorverbindingen. Wat een onzin zeg, zelf heb ik hier Spaun tussen hangen en inverto lnb's, goede kabel, triax schotel met multihouder en professioneel afgesteld. Mag jij vinden, ik verkoop wel meer onzin. Zeg niet dat het bij jou een oorzaak is, de boxen gaan in alle switchproblemen zeker niet vrijuit, en is ook niet imageafhankelijk. Ik wil alleen zeggen dat je moet zorgen dat je opstelling goed is aangesloten en afgesteld, en helaas hebben bepaalde LNB`s en switchen eerder problemen dan andere. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 De Diseqcaansturing vanuit elke Dreambox is nou eenmaal niet helemaal 100%, waar het dan ook aan mag liggen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Boerenjong Henk Sat ik zag je antwoord voor de 4 sats opstelling. Zelf heb ik toch beetje last van een haperende rotor af en toe. Wat is dan de beste invulling van gegevens en moet ik dat voor alle satellieten invoeren??? Daarvoor is meer info nodig, welke instellingen heb je nu? En staat je wok goed afgesteld? Normaal zou USALS gewoon goed moeten werken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
aquasat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: DeBeek Super Image, Vooral de EPG op Freesat, Als verslaafd kijker naar de Engelse zenders is dit een uitkomst. Hier sluit ik me bij aan. Freesat epg is super, tot nu toe kon ik me behelpen met een xmlt script dat voor bskyb gemaakt is. Maar dan had ik een uur verschil en was de epg niet bruikbaar om timers in te stelen.
Gast sjecko Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Henksat Als ie blijft draaien, iets waar ik geen last van heb, dan gebeurt er iets op de HD. Toevallig picons op de HD staan? ja inderdaad staan erop niet zo snel meer aangedacht waar kan ik deze uitschakelen?
MR_B Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik mis nog altij het opmame klokje bij OA RTL7 met de originele skin. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Kopernikus Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Hi, Net geinstalleerd op mijn dm800, ik krijg alleen de USB stick niet aan de praat, ik kan hem blijkbaar wel formatteren, maar als ik dan bv. picons download heb ik niet de optie om ze op USB te plaatsen. Wat zou er mis kunnen zijn? Voordien werkte alles goed, zowel met Pli Jade of LT image. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: sjecko Origineel bericht van: Henksat Als ie blijft draaien, iets waar ik geen last van heb, dan gebeurt er iets op de HD. Toevallig picons op de HD staan? ja inderdaad staan erop niet zo snel meer aangedacht waar kan ik deze uitschakelen? Picons verwijderen en opnieuw installeren op CF of in de flash indien je max. een satelliet of 4 doet. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Kopernikus Hi, Net geinstalleerd op mijn dm800, ik krijg alleen de USB stick niet aan de praat, ik kan hem blijkbaar wel formatteren, maar als ik dan bv. picons download heb ik niet de optie om ze op USB te plaatsen. Wat zou er mis kunnen zijn? Voordien werkte alles goed, zowel met Pli Jade of LT image. Greetz, Kopernikus Sorry jongens, lees eens beter en scroll eens een eindje omhoog. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Kopernikus Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Hi, Ik heb een draaibare opstelling en had de picons liever op de usb gehad. Zelfs het formmateren lukt nu niet meer, krijg de melding "Initialisatie mislukt, foutmelding: mount failed". Als ik de vorige pli jade installeer werkt wel alles prima, dus kan het toch niet aan de usb stick liggen. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
hemertje Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Kopernikus Hi, Ik heb een draaibare opstelling en had de picons liever op de usb gehad. Zelfs het formmateren lukt nu niet meer, krijg de melding "Initialisatie mislukt, foutmelding: mount failed". Als ik de vorige pli jade installeer werkt wel alles prima, dus kan het toch niet aan de usb stick liggen. Greetz, Kopernikus maar wel aan de huidige mountproblemen in Enigma2 zoals al eerder aangegeven... even de mount van de usb handmatig aanpassen dus... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Kopernikus Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 @hemertje Hi, Dat had ik even over het hoofd gezien, ik zie in het begin van deze thread een vb staan voor CF, heb het geprobeerd aan te passen voor usb, maar het lukt blijkbaar niet. Welk commando moet ik in telnet ingeven voor de usb stick te mounten? Via de mount tab in DCC lukt het ook niet. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Henksat Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Origineel bericht van: Kopernikus Welk commando moet ik in telnet ingeven voor de usb stick te mounten? Alleen als de regel in fstab staat: mount /media/usb Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
RobbieT Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Weer een mooie image, draait hier goed tot nu toe. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Unetwork Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Hemertje bedankt voor je antwoord.. Ja Netwerk stond goed en na 2 keer rebooten kreeg ik de download sectie wel weer in beeld. Wel gaat de boot hier traag vergeleken met andere images in de multiboot. Heb toch weer voor een andere image gekozen omdat de CCCam een paar keer vastliep. Ik ga het een andere keer nog maar eens proberen, Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen