sattos Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 hallo, ik heb een film opgenomen en die film is 5.6 gigabyte.Nu wil ik die film graag op dvd branden(4,7gig),maar ik vrees dat ik 2 dvd"s moet gebruiken.is er geen mogelijkheid om de totale film op 1 dvd te laten branden? mvg
theparasol Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 probeer clonedvd eens. Die schroeft de kwaliteit van de dvd iets naar beneden maar dan past het wel op 1 dvd.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Eventueel kan je ook DVDShrink gebruiken, die is HIER te downloaden
jacobus Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 DVD shrink is idd alles wat je nodig hebt. En het is gratis.
sattos Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 ik ben bang dat ik kwaliteit verlies
NINjak Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Als je een opname, wat groter dan een DVD, is op een normale DVD wilt zetten zal er altijd verlies op gaat treden. Het is echter de vraag of je het gaat merken/zien en zeker als je de juiste tools zou gebruiken voor het kleiner maken. Wil je echt niks aan kwaliteit inleveren moet je een media kiezen waar het op past en dat is dan bv. een dual layer DVD.
Gast wanderer Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 dl dvd kan alleen als je brander en de software dat aankunnen...maar is wel de gemakkelijkste oplossing...heb je een dvd speler die sd kaartjes kan behappen dan zou je een sd kaart van 8gb kunnen scoren en hier de film opzetten...
Gerard 76 Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Google eens op Rebuilder of download 'm ergens vandaan... Dat programma comprimeert je dvd ZONDER MERKBAAR KWALITEITSVERLIES. Itt shrink of clonedvd.
sattos Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 ik ben al een paar dagen bezig met het omzetten naar(ts naar mpeg2) mpeg2 en dat valt ook niet mee.Dat duurt zolang!! ik hoop dat ik van TEN COMMANDMENTS kan genieten, en het echte werk moet nog komen,ik moet nog ondertitels aan toevoegen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen