Ga naar inhoud


[Azbox HD Premium ] Gebruikers ervaring gevraagd


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik ben eigenlijk opzoek naar een vervanger voor mijn DM800..nu had ik vernomen dat de importeur de 1e exemplaren van de Azbox HD Premium heeft uitgeleverd!!Vreemd genoeg lees ik hier dus niets over??

 

Klopt het dat ze zijn uitgeleverd??Of zijn het Beta modellen??Ik ben benieuwd naar de 1e reakties...Of is het gebakken lucht wat de importeur weer loopt te BlaBlaén????

 

Gr.Info

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat weet info zelf wel.


Off Topic
Sorry Toxic,

Ik ben al vanaf Augustus 2007 niet meer werkzaam in de satellietbranche!!ik rijd gezellig Europa door op mijn Daf XF105..De importeur is mijn oude werkgever hij heeft mij 2 weken geleden al met een hele hoop blabla vertelt over deze "Dreambox 8000"Killer maar tot op heden zie en hoor ik niets meer van...???Maar goed daarom nam ik hem ook met een KORREL zout..

Hij had toen namelijk ook over de DGStation een hoop BlaBla.Dus al met al lees ik hier al het nieuws omtrent de nieuwe ontwikkelingen!!

ON-Topic

Ik zoek dus een vervanger voor mijn DM800 die teveel Sid not find in Pat geeft.

Gr.Info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je importeur kan um dan wel "dreambox killer" genoemd hebben maar daar is de fabrikant helemaal niet op uit!

 

Boxen zijn ook niet te vergelijken.

 

Zou zeggen wacht komende week even af dan zullen de eerste gebruikers-ervaringen wel online komen.

 

Van de Elite (single tuner) tenminste voor de Premium heb je nog ff een maandje geduld nodig volgen mijn bronnen.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Of is het gebakken lucht wat de importeur weer loopt te BlaBlaén????

 

Gezien bovenstaande regel, bedoelde ik dus dat het er heel erg dik op ligt dat je daar niet meer werkt:-)

Dit even ter verduidelijking voordat een of andere .be weer denkt dat ik andere receivers aan het afzeiken ben.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
Of is het gebakken lucht wat de importeur weer loopt te BlaBlaén????


Gezien bovenstaande regel, bedoelde ik dus dat het er heel erg dik op ligt dat je daar niet meer werkt:-)
Dit even ter verduidelijking voordat een of andere .be weer denkt dat ik andere receivers aan het afzeiken ben.

Ron


Een lekkere massage kan heel ontspannend zijn. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...