Ga naar inhoud


[Azbox HD Premium ] Gebruikers ervaring gevraagd


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: michel130
[Hoe doe je dat, per sat aangeven dat je usuals moet gaan gebruiken, misschien is dat wel mijn probleem.
Bij dreambox is dat een xml file. is dat dan niet voor de azbox..


bij de AZ staan die gegevens in de antenna_list.dat
En je kan ze op tv bij antenne instellingen ingeven.Echter voor elke sat die je wilt kunnen kijken moet je zeggen dat hij op usals moet staan.

Je kan ook de instellingen aanpassen via azbox edit.

Geen idee welk van de 2 manieren je makkelijk vind want ze zijn allebei omslachtig smile

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
als ik een apparaat koop dan verwacht ik dat hij goed werkt maar ik heb al een maand sw problemen

 

Mischien is het handig om het software probleem hiet te posten zodat er door andere gebruikers gekeken kan worden of dat in hun geval ook zo is.

 

Ik heb zelf al heel wat ervaringen met verschillende ontvangers, maar ik vind de Azbox software matig helemaal niet slecht.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software is bij mij wel goed.

 

Echter moet zeker nog wel wat dingen anders zoals het draaien van de rotor, ik was net aan het kijken maar om nu elk satelliet apart in te stellen vind ik zelf een beetje veel van het goeie.

Tevens mogen er nog wel een aantal cams erbij.

Kwaliteit van het beeld mag nog iets beter.

En natuurlijk de extra insteek tuners, verder is het apparaat wel ok.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

bij mij komt er iedere keer in het scherm te staan[problem occurrs on the system pleas reboot your systeem]en als dat diverse keren gebeurt word je wel een beetje moe van de box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die nu een azbox koopt weet dat er pas met Fw 1.0 alles gaat werken deze is pas in juni beschikbaar. Heb je problemen meld deze dan, de ontwikkelaars weten dan wat er loos is.

Wachten duurt altijd lang zelf ben ik wel tevreden met wat de box nu kan.

 

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dutchmatrix

De vraag is waarom je eigenlijk deze box gekocht hebt.

Dit terwijl het bekend is/was dat de software nog lang niet uitgerijpt is.

 

Als je ongestoord tv wilt kijken en er niet mee wil hobbyen zou ik zeggen, morgen direct terug brengen.

 

Ik zelf kom haast niet aan tv kijken toe door het hobbyen met de azbox.

 

Weet iemand of het mogelijk om een plugin te maken die de films en tvseries laat zien met fanart en de gegevens ophaalt van imdb.

Of gaat dat iets te ver voor deze ontvanger.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
bij mij komt er iedere keer in het scherm te staan[problem occurrs on the system pleas reboot your systeem]en als dat diverse keren gebeurt word je wel een beetje moe van de box.


Dan is er vast iets mis met jou box, ik heb die melding nog geen een keer gehad

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond ook weer eve tv gekeken met deze box maar ik kan niet 5 tot 10 seconden wachten tussen het zappen tot ik eens een keer beeld krijg.Bedoel 2 tot 3 seconden ok maar 10 seconden en soms nog meer duurt mij toch echt te lang en zeker als je naar een HD kanaal gaat duurt het veels te lang.

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freeguy100
Ik heb gisteravond ook weer eve tv gekeken met deze box maar ik kan niet 5 tot 10 seconden wachten tussen het zappen tot ik eens een keer beeld krijg.Bedoel 2 tot 3 seconden ok maar 10 seconden en soms nog meer duurt mij toch echt te lang en zeker als je naar een HD kanaal gaat duurt het veels te lang.


Daar heb ik helemaal geen last van, gewoon zappen, zappen, zappen en alles gaat plopplopplop op beeld, verder heb ik ook geen fout gehad in de software of iets anders zoals AZBOX gebruiker zegt, dan zou er toch iets mis zijn met jouw azbox.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dutchmatrix
Weet iemand of het mogelijk om een plugin te maken die de films en tvseries laat zien met fanart en de gegevens ophaalt van imdb.
Of gaat dat iets te ver voor deze ontvanger.



Geen idee of de ontvanger het leuk vind maar ik geef het in iedergeval door aan het dbf development team.
Eens even kijken of we eeh ze er iets mee kunnen doen.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een reatie op de nieuwe firmware 09.2163 geluid is niet meer regelbaar (met HDMI aansluiting) de menu,s zijn slecht leesbaar,

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hier even een reatie op de nieuwe firmware 09.2163 geluid is niet meer regelbaar


Zie ander topic:

Citaat:
geluids probleem is op gelost de sw er voor de 2de keer er op gezet en nu werkt het goed.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...