edje-ken Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Origineel bericht van: michel130 [Hoe doe je dat, per sat aangeven dat je usuals moet gaan gebruiken, misschien is dat wel mijn probleem. Bij dreambox is dat een xml file. is dat dan niet voor de azbox.. bij de AZ staan die gegevens in de antenna_list.dat En je kan ze op tv bij antenne instellingen ingeven.Echter voor elke sat die je wilt kunnen kijken moet je zeggen dat hij op usals moet staan. Je kan ook de instellingen aanpassen via azbox edit. Geen idee welk van de 2 manieren je makkelijk vind want ze zijn allebei omslachtig edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast azboxhd Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 sw matig is het geen hoog staand produkt de mijne gaat terug !!!!!
Lithion Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Wel erg dat je u hier speciaal registreert om enkel zo'n ongestaafde mening te posten. Wat is er softwarematig niet voldoende?
Gast azboxhd Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 als ik een apparaat koop dan verwacht ik dat hij goed werkt maar ik heb al een maand sw problemen.
Satlook Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Citaat: als ik een apparaat koop dan verwacht ik dat hij goed werkt maar ik heb al een maand sw problemen Mischien is het handig om het software probleem hiet te posten zodat er door andere gebruikers gekeken kan worden of dat in hun geval ook zo is. Ik heb zelf al heel wat ervaringen met verschillende ontvangers, maar ik vind de Azbox software matig helemaal niet slecht. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
michel130 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Software is bij mij wel goed. Echter moet zeker nog wel wat dingen anders zoals het draaien van de rotor, ik was net aan het kijken maar om nu elk satelliet apart in te stellen vind ik zelf een beetje veel van het goeie. Tevens mogen er nog wel een aantal cams erbij. Kwaliteit van het beeld mag nog iets beter. En natuurlijk de extra insteek tuners, verder is het apparaat wel ok. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gast azboxhd Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 bij mij komt er iedere keer in het scherm te staan[problem occurrs on the system pleas reboot your systeem]en als dat diverse keren gebeurt word je wel een beetje moe van de box.
liberte Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Iedereen die nu een azbox koopt weet dat er pas met Fw 1.0 alles gaat werken deze is pas in juni beschikbaar. Heb je problemen meld deze dan, de ontwikkelaars weten dan wat er loos is. Wachten duurt altijd lang zelf ben ik wel tevreden met wat de box nu kan. Blij met mijn AZbox
Gast dutchmatrix Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 De vraag is waarom je eigenlijk deze box gekocht hebt. Dit terwijl het bekend is/was dat de software nog lang niet uitgerijpt is. Als je ongestoord tv wilt kijken en er niet mee wil hobbyen zou ik zeggen, morgen direct terug brengen. Ik zelf kom haast niet aan tv kijken toe door het hobbyen met de azbox. Weet iemand of het mogelijk om een plugin te maken die de films en tvseries laat zien met fanart en de gegevens ophaalt van imdb. Of gaat dat iets te ver voor deze ontvanger.
Satlook Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Citaat: bij mij komt er iedere keer in het scherm te staan[problem occurrs on the system pleas reboot your systeem]en als dat diverse keren gebeurt word je wel een beetje moe van de box. Dan is er vast iets mis met jou box, ik heb die melding nog geen een keer gehad DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
freeguy100 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ik heb gisteravond ook weer eve tv gekeken met deze box maar ik kan niet 5 tot 10 seconden wachten tussen het zappen tot ik eens een keer beeld krijg.Bedoel 2 tot 3 seconden ok maar 10 seconden en soms nog meer duurt mij toch echt te lang en zeker als je naar een HD kanaal gaat duurt het veels te lang. Vu Duo +Wavefrontier T-90
michel130 Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Origineel bericht van: freeguy100 Ik heb gisteravond ook weer eve tv gekeken met deze box maar ik kan niet 5 tot 10 seconden wachten tussen het zappen tot ik eens een keer beeld krijg.Bedoel 2 tot 3 seconden ok maar 10 seconden en soms nog meer duurt mij toch echt te lang en zeker als je naar een HD kanaal gaat duurt het veels te lang. Daar heb ik helemaal geen last van, gewoon zappen, zappen, zappen en alles gaat plopplopplop op beeld, verder heb ik ook geen fout gehad in de software of iets anders zoals AZBOX gebruiker zegt, dan zou er toch iets mis zijn met jouw azbox. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
edje-ken Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Origineel bericht van: dutchmatrix Weet iemand of het mogelijk om een plugin te maken die de films en tvseries laat zien met fanart en de gegevens ophaalt van imdb. Of gaat dat iets te ver voor deze ontvanger. Geen idee of de ontvanger het leuk vind maar ik geef het in iedergeval door aan het dbf development team. Eens even kijken of we eeh ze er iets mee kunnen doen. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
afred Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Hier even een reatie op de nieuwe firmware 09.2163 geluid is niet meer regelbaar (met HDMI aansluiting) de menu,s zijn slecht leesbaar, afred. 1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500, schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid
Satlook Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Citaat: Hier even een reatie op de nieuwe firmware 09.2163 geluid is niet meer regelbaar Zie ander topic: Citaat: geluids probleem is op gelost de sw er voor de 2de keer er op gezet en nu werkt het goed. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen