Ga naar inhoud


[Azbox HD Premium ] Gebruikers ervaring gevraagd


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ben ik dan de enige waarbij het zappen zo langzaam gaat??


Nee hoor bij mij gaat het ook super langzaam laugh

Maar ik heb gisterenavond de nieuwe , mgcamd/newcs speciaal voor azbox, er in gezet.
Nu gaat het iets sneller,
Het duurde bij mij ook soms wel 10 seconden, maar momenteel gaan de kanalen binnen de 4 seconden open.
Gaat hier via een share binnenshuis, server gbox op een dm500 en met azbox als client via mgcamd.
Als ik mijn kaart rechtstreeks in de azbox doe en hem op multicas zet dan gaat het zappen wel sneller.

Ik hoop uiteraard wel dat het in de toekomst nog wel iets sneller gaat worden. :D

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
Origineel bericht van: dutchmatrix
Weet iemand of het mogelijk om een plugin te maken die de films en tvseries laat zien met fanart en de gegevens ophaalt van imdb.
Of gaat dat iets te ver voor deze ontvanger.



Geen idee of de ontvanger het leuk vind maar ik geef het in iedergeval door aan het dbf development team.
Eens even kijken of we eeh ze er iets mee kunnen doen.

edje


Super, daar zit ik eigenlijk ook wel op te wachten!! Thanks!

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box vandaag ontvangen.

Inderdaad géén handleiding. Volgens de shop zou het op hun site staan. Firmware staat er wel, handleiding niet. Disecq 1.1 zou moeten werken, wil bij mij niet lukken. Hij ziet alleen Astra 1 op 1.0 lnb 2, erg vreemd.

4:3 uitzendingen worden uitgerekt, welke instelling ik ook probeer. Echt standby gaat ook niet, er blijft signaal op de hdmi uitgang.

Kortom er moet nog véél gebeuren.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Ik heb de box vandaag ontvangen.
Inderdaad géén handleiding. Volgens de shop zou het op hun site staan. Firmware staat er wel, handleiding niet. Disecq 1.1 zou moeten werken, wil bij mij niet lukken. Hij ziet alleen Astra 1 op 1.0 lnb 2, erg vreemd.
4:3 uitzendingen worden uitgerekt, welke instelling ik ook probeer. Echt standby gaat ook niet, er blijft signaal op de hdmi uitgang.
Kortom er moet nog véél gebeuren.


Welke fw versie heb je erop?
Disecq 1.1 werkt gewoon ( ff afhankelijk van je type switch hoe in te stellen )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste versie sw. Via draadloos lan (Deze werkt wel probleemloos) gedownload.

Ik heb momenteel 2 committed (4/1) aangesloten op 1 uncommitted (4/1) aangesloten.

Video staat op 1080p 16:9. Fulscreen geprobeerd en letterbox. Op beide instellingen wordt een4:3 uitzending uitgerekt.

Seca kaart werkte ook niet op de xcas.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HéHé, de rotor draait, moest dus ieder sat idd apart instellen.

 

Alleen vind ik het zelf nog raar dat het beeld nog zo korrelig is, maar dat zal misschien wel aan mijn tv liggen, want ik hoor verder er niemand echt over dat het beeld niet 100% mooi is.

 

ALL met ALL vind ik de AZBOX een mooie sat ontvanger, en als het zo door gaat koop ik me misschien ook nog 1.

 

Deze gaat morgen terug naar de satboer, hij gaat hem nu testen.

 

Bedankt testers van sat4all voor jullie hulp.

ps ook leuk dat de cccam uit is.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130

Alleen vind ik het zelf nog raar dat het beeld nog zo korrelig is, maar dat zal misschien wel aan mijn tv liggen, want ik hoor verder er niemand echt over dat het beeld niet 100% mooi is.



@michel130,

Niet zozeer in de vorige versies maar wel in de laatste firmware versie 0.9.2163
heeft (bijna) iedereen klachten over met name het beeld via HDMI.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dutchmatrix

Hoi Michel,

 

Ik heb ook de korreligheid.

Vooral bij sd kanalen.

 

HD knalt er wel lekker uit

 

Over hdmi en op de een na laatste software versie <2163

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...