Ga naar inhoud


[Azbox HD Premium ] Gebruikers ervaring gevraagd


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Citaat:
Dat de software dit niet aankan en dat het niet netjes is om een ontvanger te verkopen met features die hij (nog) niet heeft is ook een feit. Ik heb geen spijt van mijn aankoop, maar ik vind wel dat mijn geduld aardig op de proef wordt gesteld. Als ik geen dreambox zou hebben voor dagelijks gebruik, zou ik enorm balen dat intern sharen nog niet vlekkeloos werkt en dat een tweede tuner nog niet eens te koop is, laat staan dat ie door de software ondersteund wordt.


Mensen hoelang is deze AZbox premium HD nu daadwerkelijk officieel verkrijgbaar????
4,3,2,1 week en " Wian " heeft het er al over dat zijn geduld op de proef wordt gesteld?

Ik heb hier een DM800 staan die ik in staat ben om tegen de muur te pletter te gooien, alleen al voor de melding " tune failed " . Dat noem ik geduld hebben laugh
Wat is die diseq handling verschrikkelijk van dat ding mad

Ik vind als je al zolang boxen maakt zoals dream en je hebt zo'n rampzalige diseq , laugh

Mijn Azbox premium is onderweg, :D

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 370
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Willy-NL

Ze waren al wat langer te koop voor hobbyisten weet niet als Wian door onder valt maar ik heb hem denk ik al 2 maand in huis de Elite dan maar de hardware is hetzelfde als de Premium. Verder vind ik niet dat mijn geduld op de proef word gesteld omdat de release datum van versie 1.0 pas in mei/juni ligt. Dus als je hem nu koopt weet je dat de software nog buggie kan zijn. Maar houd er wel rekening mee dat de makers van de Azbox HD niks er aan kunnen doen dat er geen Cccam ondersteuning is. Volgens de laatste berichten die ik heb gehoord komt er voor eind van april een Cccam ondersteuning met de naam Ccc. We zullen zien als deze bron klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat ik het laatste gelezen heb op een ander board.

 

"This are exclusive news, 2 tuners will be supported from this Friday, when new firmware should be published online. Also it is added support for DVB-C and DVB-T Tuners.

As i know, cccam is ready for end of week...

Additional tunner's , i think will be available in May...."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem al sinds eind Januari in huis. En zolang ik hem heb klapt incubuscamd er regelmatig uit, dat vind ik eigenlijk het meest irritante aan de AZbox.

 

Ik ben wel een ongeduldig typ, dat geef ik toe smile

 

Die problemen met de dm800 herken ik, had ik zowel met m'n 7025 als mn dm800 op een stab hh100. De 7025 weggedaan en de dm800 op een multytenne aangesloten en die dm800 werkt nu prima. Hij crashed alleen als ik regelmatig via het netwerk kijk, verder is ie stabiel.

 

Als de geruchten over (stabiele) CCcam ondersteuning blijken te kloppen, raad ik mensen voortaan aan om een AZbox te kopen ipv een dm800(0) (ivm het prijsverschil).

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wian
Ik heb hem al sinds eind Januari in huis. En zolang ik hem heb klapt incubuscamd er regelmatig uit, dat vind ik eigenlijk het meest irritante aan de AZbox.

Ik ben wel een ongeduldig typ, dat geef ik toe smile

Die problemen met de dm800 herken ik, had ik zowel met m'n 7025 als mn dm800 op een stab hh100. De 7025 weggedaan en de dm800 op een multytenne aangesloten en die dm800 werkt nu prima. Hij crashed alleen als ik regelmatig via het netwerk kijk, verder is ie stabiel.

Als de geruchten over (stabiele) CCcam ondersteuning blijken te kloppen, raad ik mensen voortaan aan om een AZbox te kopen ipv een dm800(0) (ivm het prijsverschil).


Dan zullen ze cccam op hun box moeten draaien en niet bv incubuscam of een andere mengsel om het half te laten werken.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wian
Als de geruchten over (stabiele) CCcam ondersteuning blijken te kloppen, raad ik mensen voortaan aan om een AZbox te kopen ipv een dm800(0) (ivm het prijsverschil).


Ik verkoop auto's. Ik raad ook altijd iedereen aan een Toyota en geen Lexus te kopen i.v.m. het prijsverschil :-)))
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY

Dan zullen ze cccam op hun box moeten draaien en niet bv incubuscam of een andere mengsel om het half te laten werken.


Dat is een beetje flauw van je. Dat jij (of een van jouw kompanen) achter CCcam zit en het niet kan vinden met de persoon achter de AZBox in Nederland, is een goede verklaring waarom op een Dreambox wel CCCam draait (daar zal Dream flink voor betaald hebben) een Linkey werkt met CCcam en de Azbox alleen maar CCcam kan "na-apen".
CCcam is niet heiligmakend, al denken sommige mensen dat wel af en toe.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: LINKEY

Dan zullen ze cccam op hun box moeten draaien en niet bv incubuscam of een andere mengsel om het half te laten werken.


Dat is een beetje flauw van je. Dat jij (of een van jouw kompanen) achter CCcam zit en het niet kan vinden met de persoon achter de AZBox in Nederland, is een goede verklaring waarom op een Dreambox wel CCCam draait (daar zal Dream flink voor betaald hebben) een Linkey werkt met CCcam en de Azbox alleen maar CCcam kan "na-apen".
CCcam is niet heiligmakend, al denken sommige mensen dat wel af en toe.

Ron


Nee hoor, ik hoop dat het ze lukt om cccam op azbox te laten draaien.
Als je gewoon cccam erop kan installeren dan zal het goed en waarschijnlijk betrouwbaar werken. Incubuscam of andere mogelijke nieuwe cams mocht je cccam willen draaien dan weet je niet als het goed blijft werken. frown

Dat de linkey werkt met cccam kan ik niks aan doen, maar daar gaat het niet over.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik verkoop auto's. Ik raad ook altijd iedereen aan een Toyota en geen Lexus te kopen i.v.m. het prijsverschil :-)))


Wil je daarmee zeggen dat de dm8000 omdat hij ruim het dubbele kost van een Azbox kwalitatief net zo goed is als een lexux, tegenover een toyota die minder duur is?
Ik neem aan dat dat dan ook geld voor de dm800, als dat zo is geef mij dan toch de Toyota maar laugh

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 800 is niet slecht, maar kan je echt niet met een DM8000 vergelijken.

Ze komen ook uit een hele andere fabriek, het technisch ontwerp is heel anders en een DM800 heeft ook geen frontprocessor, hele andere tuners etc. etc.

Een DM800 is dus niet een DM8000 in het klein met maar 1 tuner. Het is een heel andere receiver die toevallig ook een broadcom chip heeft (maar wel een heel ander type).

Maar hadden we het hier niet over een azbox?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap werkelijk niet dat mensen dream producten kopen. Ik moet steeds aan YOKO denken om 1 of andere reden. CS is de enigste reden dat dream uberhaupt een poot aan de grond heeft gekregen. Maar ja zolang mensen het kopen, zal het blijven bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in middels in een shop over de grens gezien, en demonstratie gezien, leuk ding de azbox.

 

AZBox Premium HDTV Twin Digital Sat Receiver 359 euro.

 

Wel in duitsland..

 

Alleen is het de vraag hoe?

Hoe gaat het straks met de zenderlijsten.

Hoe gaat het straks met de software.

Hoe gaat het straks met de cams.

 

Een dreambox is wel door en door ontwikkeld, en er is veel voor te krijgen.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Alleen is het de vraag hoe?
1 Hoe gaat het straks met de zenderlijsten.
2 Hoe gaat het straks met de software.
3 Hoe gaat het straks met de cams.



1 : komt helemaal goed daar word door meerdere mensen aan gewerkt.
Heb ik uit zeer betrouwbare bronnen. smile

2 : gaat de goede kant op zie ook de gister uitgekomen nieuwe firmware

3 : ik verwacht daar volgende week iets leuks van te kunnen testen.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...