Ga naar inhoud


vragen??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat een forum er was om over vragen en meningen te discuseren zodat anderen er ook wat van kunnen opsteken.

Maar als je dan naar een andere site gestuurd wordt waar "jij" het niet kan vinden, omdat je een nieuwby bent en niet precies weet waar je moet zoeken en zo. vindt ik niet zo op zijn plaats

en zeker niet van de administrator

Ik heb een normale vraag gesteld en ik zou het op prijs stellen om een normaal antwoord te krijgen<p>STUKA

Link naar reactie
Delen op andere sites


sjonge jonge jonge....

ten eerste: stel je de vraag in een topic over de Nederlandse firmware en daar staat die vraag dus op totaal de verkeerde plaats!

ten tweede: ben je echt een beetje blind als je de link naar die uitleg niet kunt vinden. Het is notabene nog in de Nederlandse taal geschreven ook!

www.satinf.com -> klik op topfield pages -> klik op -> Hoe TopField Firmware Updaten

Moet ik het nog duidelijker uitleggen of is meneer nu tevreden?

Je moet er wel een beeeeeetje moeite voor doen he wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

sory als ik in een verkeerde topic zat, maar het ging toch over firmware of niet!!

en mijn vraag was hoe te uploaden.

en die link die je geeft dan kom ik uit op http://www.*****************/ en daar "kon en kan" ik geen topfield topic vinden en zeker niet in mijn eigen taal het enigste was "Satelliet Wereld is het Nederlandse deel van Satellite Inferno<p>Meer informatie binnenkort...."<p>Misschien ben ik blind, maar als jij dan de blinde wil geleiden?

alvast bedankt voor de moeite<p>STUKA

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil die moeite wel ff doen hoor !<p>Hoe de Tuner-software van de TopField aan te passen:

Wat heb je nodig en moet je doen:<p>0-modem kabel (niet een seriele-kabel)

Kabel verbinding 2-3, 3-2 en 5-5

PC / Laptop met een seriele poort

Windows 98/98SE/98ME/Windows 2000/Windows XP

De nieuwe systeem software, b.v. TF4000PVR.tld

De tuner hoeft niet aangesloten zijn aan een TV

TFD-Downloader en instellingen:

Pak de TFD-Downloader uit en plaats deze b.v. in C:\topfield

Start TFD-Downloader.exe

Selecteer de juiste compoort (standaard com1)

Baudrates (standaard) op 115200

Klik op "Find" en selecteer een TLD bestand (TF4000PVR.tld)

Deze bestandsnaam verschijnt nu achter "File Name"

Nu gaan we de software downloaden naar de STB:<p>Zet de STB uit (standby)

Klik in de TFD-Downloader op "Download"

Nu zie je in de TFD-Downloader: "Waiting For Request. Reset SetTop Box."

Zet de STB aan met de afstandsbediening

Nu zie je in de TFD-Downloader "Download Processing"

In het display van de STB zie je nu "DN55", deze telt terug naar "DN01"

Wacht tot de download klaar is, dan zie je "End" knipperen in de STB Display

Druk nu op de aan/uit-knop (4 puntjes knipperen in het Display)

Wachten tot de tijd in het display verschijnt en druk wederom op de aan/uit-knop)

De STB zal nu opnieuw starten met de nieuwe tuner-software

Klaar <p>

copy en paste doet wonderen ! wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

copy en paste kan ik ook, maar ik zou het als webmaster ook niet leuk vinden als een andere website mijn met veel moeite opgezette site zou "copy-pasten".<p>@stuka, heb ik gezegd dat je op satelliet-wereld moest klikken? Ik dacht van niet!

als je gewoon zou lezen en dan pas doen, zou je een stuk verder komen. Hier bijvoorbeeld:

http://www.satinf.com/TopField/TF-FAQ/topfield%20FAQ%20NL.htm blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Muts,<p>Heel erg bedankt voor de moeite, hier heb ik wat aan.Ik was zover dat ik de melding Waiting For Request had, maar verder kwam ik niet ook het aan en uit schakelen van de ab werkte niet.Dus vermoed ik een kabel probleem terwijl het toch als o-modem kabel aan mij verkocht is.<p>Toxic[Q] jij gaf "eerst" een link die niet werkte!! zeker niet naar de site die je nu geeft

maar toch bedankt voor de moeite!!<p>Satwilly<p>ik deel jouw mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt niet te geloven!

Ik heb je 3 keer de link: www.satinf.com gegeven die gewoon in alle 3 de berichten prima werkt!

Als je zelf niet in staat bent te lezen, moet je niet mij de schuld geven vriend! blush.gif" border="0

Ik heb vanochtend 3 mensen gevraagd precies dit te doen:

www.satinf.com -> klik op topfield pages -> klik op -> Hoe TopField Firmware Updaten

En die 3 personen kwamen alle 3 op deze pagina terecht:

http://www.satinf.com/TopField/TF-FAQ/TopField%20firmware%201.0%20NL.htm

Dus wie is hier nou slechtziend of kan niet lezen?<p>Toxic[Q]<p>[ 22-12-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan werk je waarschijnlijk met een defecte internet explorer of een hele oude versie!

Ik zou dat dan toch nog maar eens nakijken want dan zullen er vele andere sites zijn die ook niet (goed) werken.

Ik kan hier op alle 4 PC's prima rondsurfen op www.satinf.com.

Misschien is het een goed idee niet meteen de link de schuld te geven de volgende keer, maar eerst eens uit te zoeken waarom andere mensen de pagina wel kunnen vinden en alleen jij niet wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, jonge, hoe oud zijn we hier.

Dit doet me denken aan gesprekken van mijn zoon van 7 met zijn vriendjes.

Het probleem is nu toch opgelost, of niet!?

Laten we dan ophouden met mekaar afzeiken.<p>Toxic(q) doet een hoop werk hier en ik kan me voorstellen dat hij niet de tijd heeft of wil nemen om iedere "klant" uitgebreid te informeren

Dus zal de info kort en adequaat zijn en wordt er van de "klant" verwacht dat hij ook wat moeite doet.<p>Last but not least wens ik allen een VREDIG kerst en een goed uiteinde (en wie weet een heerlijk eind erin...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lag waarschijlijk aan de kabel dat ik niet kon uploaden, nu een echte o-modem kabel aangeschaft en het werkte voortreffelijk nieuwe firmware staat erop.

Alleen het RGB via scart werkt volgens mij niet of nog niet goed.

heeft iemand hier ideeen over??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is jouw scart kabel wel volledig bedraad? De meeste lowcost kabels hebben alleen bedrading voor CVBS. De goeie kabel is in iedergeval lekker stug en er zitten minstens 2 volledig afgeschermde aders in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Satwilly, ja ik denk het wel het is een spciaal bestelde kabel van oelbach, scart naar rgb tulp.En als het goed is hoeft hij ook niet volledig bedraad te zijn, alleen het belangrijkste voor RGB en deze zijn afgeschermd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...