Ga naar inhoud


Registratievergoeding nieuwe smartcard


Sat_marc

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Als ik het SetTopBox pakket (1 smartcard) upgrade naar Familiepakket (2 smartcards), moet ik dan 1 of misschien zelfs 2 keer een registratievergoeding voor nieuwe smartcards betalen à EUR 29,95?

 

Of betaal ik alleen upgradekosten (via internet) à EUR 3,95?

 

Behoud ik mijn oude smartcard of wordt deze vervangen?

 

Groet,

Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de eventuele nieuwe smartcard (je hebt er nu 1 en gaat er straks 2 gebruiken?) moet je wel voor de nieuwe kaart de registratiekosten betalen.

 

Groeten,

 

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Het is wel duur betaald voor een handeling van niks.
Het had beter geweest de administratie kosten in de prijs van de kaart te verwerken, kan het achteraf ook niet tegenvallen.


Volgens mij moet je die vergoeding ook altijd betalen als je een kaart overneemt.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist het STB-pakket omgezet in Familiepakket.

 

Maar nu de 2e smartcard voor het Familiepakket. Via "Mijn CanalDigitaal" krijg ik een melding dat ik naar de CanalDigitaal webshop moet (of de dealer). Er staat nl.:

 

"Indien u in het bezit bent van slechts 1 smartcard en u wilt gebruik maken van de korting op een 2e of 3e smartcard, dient u deze extra smartcards zelf aan te schaffen. Voor de aanschaf van extra smartcards kunt u terecht bij de CanalDigitaal dealer in uw omgeving of in de CanalDigitaal webshop."

 

Maar via de link naar de website zie ik onder "Smartcards en accessoires" alleen maar "Standaard Startpakket" en "Startpakket met CI module".

 

Waar kan ik de optie voor een 2e smartcard vinden?

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat_marc

Waar kan ik de optie voor een 2e smartcard vinden?


Eerst moet je zorgen dat de tweede kaart ook op je naam en adres staat daarna kun je inloggen bij "Mijn CanalDigitaal" dan staat het onder zenderpakketten de Korting 2e/3e derde zenderpakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was de bedoeling alleen de registratievergoeding van EUR 29,95 te betalen om aan een kaart te komen. Zo had ik het van het bericht van Toho_NL hierboven begrepen.

 

Via de website lukt me dit niet, altijd kom ik op "Standaard Startpakket" uit t.w.v. EUR 79,- excl. verzendkosten.

 

Kan ik bij de dealer een kaart kopen waarvoor ik alleen de registratievergoeding van EUR 29,95 betaal? Bv. een kaart zonder abonnement voor alleen Nederland 1/2/3?

 

Daarna wil ik de 2e kaart via "Mijn CanalDigitaal" koppelen aan de 1e kaart, zoals aart44 beschrijft.

 

 

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...