Ga naar inhoud


Registratievergoeding nieuwe smartcard


Sat_marc

Aanbevolen berichten

Ik denk dat je gelijk hebt, Davev. Misrekening van mijn kant. In het "Te koop aangeboden" forum worden af en toe kaartjes aangeboden die voor ongeveer EUR 30 van de hand gaan. Daar komen de registratiekosten nog eens bij. Dan ben je ongeveer EUR 60 kwijt.

 

Zie nu op de website van CanalDigitaal in de FAQ dat de aanschafkosten van een smartcard ca. EUR 70 bedragen.

 

Jammer.

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waar haal je die 70 euro vandaan op de cds site.

Ik kan niets lager vinden dan 79 euro zonder abonnement.

Zelfs als je een jaar abonnement afsluit voor het basis pakket van 9,50 per maand kost de kaart nog 79 euro.

Dan nog de aktivatie kosten van 29,95 euro is toch wel een groot bedrag voor VOORDAT je een abonnement MAG kopen. blush

En dan komt er nog eens 9.95 euro bij aan verzend kosten.!

 

Hallo zeg, dat is bij elkaar bijna 120 euro = Fl. 262.-

Dat is leuk sigaren geld voor de direktie.

post-44851-1318260066,4316_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de "Veel gestelde vragen":

 

 

"Vraag: Met welke kosten dien ik rekening te houden bij het aanschaffen van een smartcard?

 

Antwoord: De aanschafkosten van een smartcard zijn gemiddeld Euro 70,00, maar kunnen varieren per dealer.

Een smartcard kunt u aanschaffen bij een CanalDigitaal dealer.

Raadpleeg voor actuele prijzen uw dealer.

De voor u dichtsbijzijnde dealer kunt u hier vinden."

 

 

Bij de webwinkel van CanalDigitaal kom je inderdaad op jouw bedrag van EUR 79 uit.

 

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Polleke2
Dat zeg ik toch smeerkezen zijn het.Zelfs op de verzendkosten moeten ze nog een vermogen verdienen.

Zeker! dat kaartje weegt bijna niets en kan via briefpost (42 cent) verstuurd worden.
Met registratie kosten erbij ben je bijna 100 euro kwijt en dan kan je eindelijk kijken. Wel een beetje erg dom om op deze manier te proberen klanten binnen te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangetekend (TPG) zijn de kosten al 6,65

Dan nog een toeslag waardeaangifte/verzekerd vervoer 1,15

Verpakkings kosten van, laten we zeggen 1,--

Is al 8,80

Blijft er nog 1.05 over voor de kantoorkosten. (werkplek en loonkosten)

 

Erg veel winst is hiermee niet te maken.

Sturen ze de kaart niet aangetekend dan nemen ze het risico van verzekeren zelf.

 

Een postzegel bij TNT is overigens 44 cent en geen 42.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de kosten bij het bestellen via de website probeer ik nu aan een tweedehands kaartje te komen.

 

Bij een paar winkels wil ik nog navragen of ik alleen een 2e kaartje kan kopen, en wat dat dan kost. Daar zal de registratievergoeding dan nog wel bovenop komen, neem ik aan.

 

Overigens wil de eerste bekende electronicaketen die ik belde er al niet aan meewerken. Ze verkopen alleen "complete" pakketten.

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Aangetekend (TPG) zijn de kosten al 6,65
Dan nog een toeslag waardeaangifte/verzekerd vervoer 1,15
Verpakkings kosten van, laten we zeggen 1,--
Is al 8,80
Blijft er nog 1.05 over voor de kantoorkosten. (werkplek en loonkosten)

Erg veel winst is hiermee niet te maken.
Sturen ze de kaart niet aangetekend dan nemen ze het risico van verzekeren zelf.
Ik kreeg altijd smartcards via de gewone briefpost toegestuurd.

Een postzegel bij TNT is overigens 44 cent en geen 42.

OK, 44 ct, maar ik kreeg wel altijd smartcards via de gewone briefpost toegestuurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat_marc
Gezien de kosten bij het bestellen via de website probeer ik nu aan een tweedehands kaartje te komen.



Al aan gedacht, dat Seca3 is ingevoerd? Binnen een jaar na nu kun je dus weer aan de bak voor een 2e smartcard. Eind 2009 wordt Seca2 uitgeschakeld. Weer onkosten, dus. Of het moet zijn dat een tweede smartcard, die je nu nog aanschaft en registreerd, ook wordt omgeruild. Maar dat moet ik eerst nog zien, i.i.g. of dat kosteloos gebeurd. Van de hoofdkaart moet ik , overigens, ook nog zien, dat de omruiling kosteloos gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
Men is hier kwaad op CDS mbt de aanschafprijs van de kaart.
Ik denk dat de prijs mede bepaald wordt door de satelliet handel zou mij niets verbazen dat een zeer belangrijk deel van dat bedrag in de kassa van de satelliet handel verdwijnt.

Ik dacht dat het hier gaat om de prijs die CDS zelf er voor vraagt.
Hoewel op hun site nu alleen kaarten in combinatie met het basispakket aangeboden worden.
Verkopen ze geen losse kaarten meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999

Ik dacht dat het hier gaat om de prijs die CDS zelf er voor vraagt.
Hoewel op hun site nu alleen kaarten in combinatie met het basispakket aangeboden worden.
Verkopen ze geen losse kaarten meer?


En zelfs daar gaat het over, maar over dit.
Citaat:
Hallo,

Als ik het SetTopBox pakket (1 smartcard) upgrade naar Familiepakket (2 smartcards), moet ik dan 1 of misschien zelfs 2 keer een registratievergoeding voor nieuwe smartcards betalen à EUR 29,95?

Of betaal ik alleen upgradekosten (via internet) à EUR 3,95?

Behoud ik mijn oude smartcard of wordt deze vervangen?

Groet,
Sat_marc


En daarop is een antwoord gegeven.

Maar omdat bijna niemand een heel topic leest, maar alleen het voorgaande antwoord krijg je hele grote afdwalingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...