Ga naar inhoud


[7700/7710HDPVR] FTP geeft foutieve filedatum weer


Jürgen

Aanbevolen berichten

Op zich functioneert de FTP sessie in de nieuwste FW prima maar er is een minpuntje.

Je kunt nu b.v. een groot aantal (oude) opnames tegelijkertijd markeren en dan als bulk verwijderen maar alle aan de opnames gerelateerde files laten dezelfde datum zien en wel 01-01-2008.

Heeft iemand dezelfde ervaring of ligt het eventueel aan mijn FTP tooltje (WinCMD).

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij het zelfde. Het ook niet mogelijk om met de TP opgenomen files te wissen via FTP. Terwijl de files op de TF de volgende permissions hebben (dit wordt althans aangegeven in WS-FTP):

Owner: 7 (RWX - Read;Write;Execute)

Group: 7 (RWX - Read;Write;Execute)

World: 7 (RWX - Read;Write;Execute)

 

Dus maximale rechten. Weer een probleempje in de TF. Of zie ik iets over het hoofd?

Topfield TF7710HDPVR (23331) / 500gb / Powercam Pro / Duo LNB / Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cleanmountain
Het ook niet mogelijk om met de TP opgenomen files te wissen via FTP. Weer een probleempje in de TF. Of zie ik iets over het hoofd?

In elk geval geen probleem van de TF want ik heb vandaag een groot aantal opnames via FTP verwijderd.
Nu weet ik niet of het wel of niet kunnen verwijderen ook aan het gebruikte FTP tooltje zou kunnen liggen.
Met de FTP functie van WinCMD gaat het verwijderen overigens prima.
Je moet wel bedenken dat je van een opname alleen de .REC file hoeft te verwijderen want de overige bij deze opname behorende files worden daarna automatisch verwijderd.
Als je nog een aantal files hebt staan die je niet via FTP kunt verwijderen dan kun je dit in elk geval ook via de TF Netinterface doen.
Nadeel van de Netinterface is dat je maar één opname tegelijk kunt verwijderen.
Maar ook daar geldt, alleen de .REC file verwijderen, de rest wordt waarscgijnlijk door herindexering vanzelf verwijderd.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...