Ga naar inhoud


[TF7700 HDPVR] en topset 2.0 geen zenderlijst inlezen via FTP


Gast melkweg

Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Ik wil met TOPSET 2.0 via ftp functie mijn zenderlijst inlezen in Topset. Ik krijg steeds de melding "Cannot read settings from reveiver 500 site get unknown". Als ik via ftp de file naar mijn pc haal en hem dan inlees in Topset krijg in de foutmelding "invalid size Error:15728914" ( mijn settinglijst filename en size= TF7700HDPVR.std 5.859148 Mb)

Volgens Topset 2.0 wordt de TF7700 HDPVR gewoon ondersteund.

 

Iemand een idee waarom het met ftp en ook gewoon inlezen niet goed gaat?

 

alvast bedankt voor de response.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Topset en een TF77x0HDPVR kun je alléén via RS232 koppelen, niet via LAN. Tenzij ik ergens iets gemist heb. En voor zover ik weet is de setting lijst zoals die op de TF staat (en die je via FTP naar je pc haalt) niet compatibel met TopSet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Petervl,

 

Bedankt voor je reactie.

Als ik in de "about topset" en dan supported systems kijk zie ik de TF7700HDPVR er wel bijstaan.

Je zou dan toch zeggen dat het mogelijk zou moeten zijn.

 

gr.richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: melkweg
Als ik in de "about topset" en dan supported systems kijk zie ik de TF7700HDPVR er wel bijstaan.
Je zou dan toch zeggen dat het mogelijk zou moeten zijn.
Dat de TF7700HDPVR in de TopSet supported systems list staat wil alleen maar zeggen dat TopSet deze receiver ondersteunt en dat is ook zo, namelijk serieël.
Het wil dus niet zeggen dat TopSet alle connectiemogelijkheden ondersteunt.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan zou ik wel een .std file moeten kunnen openen met Topset. Dit lukt niet. Met als gevolg "invalid size Error:15728914". Het lijkt erop dat hij dit formaat niet aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: melkweg
Maar dan zou ik wel een .std file moeten kunnen openen met Topset. Dit lukt niet. Met als gevolg "invalid size Error:15728914". Het lijkt erop dat hij dit formaat niet aan kan.

Betekent dit dat je geen enkele andere *.std file met TopSet kunt openen?
Welke versie TopSet gebruik je, wordt daarin de TF7700HDPVR (DE) (23231) ondersteund?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WPW en Jürgen,

 

Ik gebruik topset 2.0 met update fileversion 2.061 en heb alleen deze file ter beschikking.Hierin wordt de TF7700HDPVR (DE) (23231) ondersteund. Met Setedit lukt het wel om de file te openen. Ik wil alleen graag topset gaan gebruiken.

 

groeten,

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo WPW,

 

Dan is het wel duidelijk waarom het dan niet werkt. Wel jammer dat je dan die makkelijke ftp functie van topset niet kan gebruiken.Ben je van die rs232 af.

 

Bedankt allemaal voor het meedenken.

 

Groeten,

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...