Ga naar inhoud

[dm8k] hoe DVD speler in de 8k inbouwen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het frame in de box is te smal voor de slimline speler, moeten we zelf het frame verhoeren om de speler er fatsoenlijk erin te krijgen? heeft iemand al een DVD speler erin gebouwd, zo ja hoe?

zie de bijlage...

52083.jpg

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
het frame in de box is te smal voor de slimline speler, moeten we zelf het frame verhoeren om de speler er fatsoenlijk erin te krijgen? heeft iemand al een DVD speler erin gebouwd, zo ja hoe?

zie de bijlage...

ik had eerder gelezen dat Tox een slimline dvd speler heeft ingebouwd. het kan dus wel. ik wil zelf de komende week een slimline blueray speler gaan inbouwen in mijn 8000.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
ik had eerder gelezen dat Tox een slimline dvd speler heeft ingebouwd. het kan dus wel. ik wil zelf de komende week een slimline blueray speler gaan inbouwen in mijn 8000.

renzie

die BR heeft echt geen andere afmetingen dan een "normale" DVD slimline speler... wink

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

die BR heeft echt geen andere afmetingen dan een "normale" DVD slimline speler... wink

Nee dat klopt. ik ga dit topic dan ook blijven volgen. ik hoop dat Tox reageert en aangeeft welke obstakels hij is tegengekomen. Daar kunnen wij allemaal ons voordeel mee doen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Hemertje,

Kan je aangeven welke brander je hebt (Ik wordt al oud crazy , kan 't niet goed lezen op de foto) en waar je de ruimte mist. Ik dacht namelijk dat de brander met het smalle gedeelte in het frame viel. Op de foto is niet zo goed te zien waarom die niet past.

Ciao, Bolliebol

Geplaatst:

Op de foto is niet zo goed te zien waarom die niet past.

Ciao, Bolliebol

Rechts zit een opstaande rand.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ja klopt, maar als je die rand door zou trekken naar de voorkant, zie je dat hij in de opening valt van de lade. Volgens mij is de bovenkant van een slimline speler breder (Hier zit de DVD te draaien) dan de onderkant. Op het ondergedeelte zou het bracket moeten passen. Daarom zei ik dat ik het niet goed op de foto kon zien.

Geplaatst:

heb al diverse slimline's ingebouwd in de 8k's .

ben nog geen een slimline speler tegen gekomen die niet past.

zal zo snel ik kan wel eens een foto maken van mijn br slimline

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

Proffrottie

Geplaatst:

BR = Blue Ray is weggegooid geld. Werkt totaal niet !

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:
Origineel bericht van: totaaltje

graag een van de montagedetails, misschien heb ik er wel te snel overheen gekeken...

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

graag een van de montagedetails, misschien heb ik er wel te snel overheen gekeken...

Daar ben ik bang voor van wel, bekijk je player maar eens aan de onderkant.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Daar ben ik bang voor van wel, bekijk je player maar eens aan de onderkant.

inderdaad, ik zie het nu pas dat de speler aan de onderzijde smaller is zodat die er wel in zal vallen....

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Tsss, en dat van iemand die een paar dagen geleden mij nog voor paal wilde zetten omdat ik volgens hem erg veel moeite zou hebben bij het inbouwen van een harddisk in een 600.

Amateur:-)))

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: FeReNGi
BR = Blue Ray is weggegooid geld. Werkt totaal niet !

Ook niet als player voor de normale dvd's??? (BR zal op termijn wel komen denk ik)

renzie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen