Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om ook over te stappen naar een LCD televisie en dit zou dan gaan worden een Sony KDL-40W4000.

Nu hebben we ook een Dreambox 7020 alleen deze heeft geen HDMI aansluiting, deze zou dus aangesloten moeten worden via een goede scart-kabel.

Zijn er hier misschien mensen met deze combinatie of een vergelijkend Sony LCD toestel die hierin ervaring hebben?

Alvast heel bedankt en een fijn 2009.

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:

In de Dreambox sektie wordt regelmatig melding gemaakt van de goede beeldkwaliteit van de DM7020 in kombinatie met lcd waaronder Sony.

In theorie is een hdmi oplossing van hogere kwaliteit, vooral bij 1 op 1 omzettingen (dus zonder scaling). Bij gewone PAL uitzendingen ligt dat in de praktijk anders, zie een aantal threads over de beeldkwaliteit van de DM800 (en scaler).

Misschien is de KDL-40W4500 een optie want die heeft een ethernet ingang die DLNA compatible is. In theorie zou het mogelijk moeten zijn om een videosignaal van de DM7020 naar de Sony te streamen maar ik daar nog niets over gelezen. Bovendien is de KDL-40W4000 wel heel erg gunstig geprijsd momenteel, dus ik begrijp de keuze.

DeDream

Geplaatst:

Ik heb een dreambox 7020 en een sony 40w2000. vind het een prima beeld. Zeker zal de 40w4000 een nog beter beeld geven, die van mij is nu 1 1/2 jaar oud. De eerste generatie full HD.

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen