Ga naar inhoud


Dolby Digital ?


poiter

Aanbevolen berichten

Ik heb een TF4000PVR. Nu staat in de test van TeeBee dat exemplaren zonder Dolby Digital logo verouderde exemplaren zijn die niet voor de nederlandse markt bestemd zijn. Nu kan ik op mijn exemplaar nergens zo'n logo ontdekken, iemand die weet hoe dit zit? Waar zou dit logo bv moeten staan? Verder ben ik uitermate tevreden met de TF4000PVR. Alleen jammer dat er geen snelle interface voor connectie met de pc aanwezig is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het verhaal is niet helemaal compleet. Je hebt 3 types 4000. De laatste heeft het DD logo op de voorkant, het tweede type heet dit niet maar heeft technisch wel de specs en een paar modificaties op de onderkant van het board. De eerste serie heeft ook geen logo maar kan echt geen DD.

Een echte derde genaratie Topfield rechtstreeks bestemd voor ons kikkerlandje begint heeft een serienummer dat begint met 1A of 1B(bron: Nederlandse distributeur!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is hij ook de werkster, hoofd postkamer, telefonist, hoofd interne en externe communicatie en boekhouder smile.gif" border="0 <p>Nou moet natuurlijk iedereen om zijn centjes denken , maar om hier nou de redaktionele vrijheid van het blad aan op te hangen, da's erg!<p>Jammer van het blad......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ik heb gehoord dat JFK een medewerker is bij van der bend (Importeur topfield NL).

Klopt dit.<p>Als ik de posting ga bekijken van deze man zou dat best wel eens kunnen.<p>CU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel de initialen van mijn nick helaas dezelfde

zijn als iemand die daar werkt is dit niet zo hoor!<p>Maar om nou mijn nick te veranderen hiervoor vond ik wat ver gaan. Laat hij zijn naam maar veranderen laugh.gif" border="0 <p>En Teebee , Was jij ook op de nieuwjaarsparty ?

Was gezellig he smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...