Gast Torchwood Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb de IPbox een vast ip nummer gegeven uit de reeks die ik in mijn thuisnetwerk gebruik. Nu zou het mogelijk moeten zijn om een gedeelde map aan te maken in de Windows Explorer. Helaas is mij dit nog niet gelukt. Weet iemand onderstaande antwoorden? 1. Wat is de naam van de gedeelde map die je moet ingeven? vb: \\192.168.2.10\??? 2. Wat is de gebruikersnaam voor het inloggen? 3. Wat is het wachtwoord voor het inloggen? Ik heb al geprobeerd om op \\192.168.2.10\etc in te loggen, maar daar gaven de gebruikersnaam "root" met wachtwoord "ipbox" geen soelaas. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ikbennico Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Origineel bericht van: Torchwood 1. Wat is de naam van de gedeelde map die je moet ingeven? vb: \\192.168.2.10\??? Wat dacht je van \\192.168.2.10\harddisk
Gast Torchwood Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Inmiddels ben ik weer wat wijzer geworden en is het wel zo netjes dat ik het hier deel met jullie. Ten eerste is het downloaden van Samba al heel goed, maar daarnaast kan je ook onderstaande url's gebruiken: ftp://root:relook@192.168.2.10 of ftp://root:ipbox@192.168.2.10 Op mijn box werken beiden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen