Ga naar inhoud

Wie weet of de echte of beta Windows 7 al beschikbaar is?

Aanbevolen berichten

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

de definitieve versie komt naar verwachting eind 2009.

Echter de beta van windows 7 die nu is uitgelekt, is dusdanig goed dat er wordt gespeculeerd dat windows 7 misschien al medio 2009 uitkomt.

Volgens experts is er nog nooit een beta uitgegeven door microsft in zo'n vroeg stadium die al een zo hoog niveau had als deze.

Deze geruchten leiden dan ook meteen het definitieve einde van vista in.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jacobus
de definitieve versie komt naar verwachting eind 2009.
Echter de beta van windows 7 die nu is uitgelekt, is dusdanig goed dat er wordt gespeculeerd dat windows 7 misschien al medio 2009 uitkomt.
Volgens experts is er nog nooit een beta uitgegeven door microsft in zo'n vroeg stadium die al een zo hoog niveau had als deze.
Deze geruchten leiden dan ook meteen het definitieve einde van vista in.

Waar kan ik deze beta versie vinden?Die ik had "Windows 7 Milestone 3 Build 6801" was gewoon Vista in het Engels.
Geplaatst:

Weet ik niet. Voor zover ik weet via de bekende downloadmethodes.

Deze beta is uitgelekt, dus via de officiële weg is deze helemaal niet beschikbaar.

En het schijnt idd uiterlijk heel veel op vista te lijken.

De beta heet: Windows 7 Ultimate, build 6.1.7000.0.081212-1400

Geplaatst:

Ik kan niet anders zeggen dat hij nog beter (lees sneller) werkt dan de voorgaande builds.

Hij draait als dual boot op mijn laptop met Vista ernaast. Een stuk sneller en alle programma's werken die ik normaal gebruik. Ik gebruik gewoon vista drivers en alle exotische knopjes voor bediening van o.a. bluetooth en wifi werken ook perfect.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Windows 7 Ultimate (English) heb ik hier op mijn laptop draaien (1024 mb) , draaid reeds vrij stabiel en lijkt inderdaad op Vista. Het grootste verschil vindt ik de snelheid, deze is zeker even snel als XP.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Geplaatst:

is eigenlijk op de meeste alternatieve sites wel te downloaden zag ik

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Ik heb hem gevonden maar ik kan hem niet installeren omdat het een Upgrade is en vraagt om een engelse uitvoering van windows.

Helaas heb ik de NL uitvoering.Dus maar wachten tot de orginele komt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen