winwiz Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Ik heb hem gevonden maar ik kan hem niet installeren omdat het een Upgrade is en vraagt om een engelse uitvoering van windows. Helaas heb ik de NL uitvoering.Dus maar wachten tot de orginele komt. als je ruimte kunt maken en een partitie extra, kun je hem gewoon naast Vista of Xp installeren in dual boot. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
lock Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Dat is precies wat ik gedaan heb, zo kan je er zonder problemen mee spelen. "That's another fine mess you've got me into"
Pinda Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Heb hem ook naast vista draaien, kan niet anders zeggen dan dat ie lekker snel en stabiel draait. Echt een aanrader.
lock Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Hij draait wel sneller dan Vista, maar het opstarten ben ik nog niet zo weg van, ik had hem sneller verwacht. Het lijkt toch erg op een uitgeklede Vista zonder mailprogramma en ik zoek me nog rot naar toepassingen die we van XP en Vista gewend waren; waar zit alles? "That's another fine mess you've got me into"
winwiz Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Mail enzo moet je toevoegen via Windows Live. (Dit is al tijden bekend). Maar wat mis je verder dan? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast hummiesat Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Meestal zit men te steunen en te klagen dat Windows te groot en te log is geworden en wil men zelf de benodigde software kunnen kiezen (alsof dat niet kan als er al iets in Windows aanwezig is btw...) Nou is het in ene dat er te weinig in zit.
winwiz Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Van mij mag windows zo kaal mogelijk zijn, behalve dan beheerstools. De rest zoek ik zelf wel bij elkaar. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Loui (K) Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: Loui (K) Ik heb hem gevonden maar ik kan hem niet installeren omdat het een Upgrade is en vraagt om een engelse uitvoering van windows. Helaas heb ik de NL uitvoering.Dus maar wachten tot de orginele komt. Ik heb niet goed gekeken,idd ik heb hem zelfstandig geinstalleerd en draaid super op mijn DELL D505 Laptop Heel af en toe crast hij maar dat is bekend mijn Geheugen in de laptop moet vervangen worden dit is niet meer stabiel.
Con Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ook geinstalleerd en ziet er redelijk kaal en dus snel uit, behalve als hij de desktop gaat laden, dan even koffie drinken (pilsje mag ook) Maar nu . . . ik kan niet in de Windowsmap komen ook niet via XP, en de boot-file is daarom niet te lezen, hoe kom ik daarbij? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik raad iedereen af om de uitgelekte pre-beta toe te vertrouwen aan je mp3 bestanden. Igv grotere header dan 16 kb kunnen deze onherstelbaar vernield worden. Wacht anders nog even op de public beta, microsoft released deze nog deze maand en daar is in elk geval deze bug verholpen.
Gast hummiesat Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Het is ook niet voor niets een pre-beta natuurlijk. Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en maar steunen en klagen als er iets anders gaat dan het zou moeten.
Con Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb niet de beleving en illusie om Windows 7 als standaard OS te hanteren maar het is natuurlijk wel even spannend om het gevoel te krijgen een kijkje in de halfgare keuken te nemen. Toch? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
lock Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Grappig! Ik liet Belarc Advisor los op m,n Windows 7 versie en wat zegt hij: operating system :Windows Vista Ultimate (build 7000) "That's another fine mess you've got me into"
Fatfreddy Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb 'm er ook op gezet in dualboot maar begint nu om een activatie te zeuren. Hebben jullie daar geen last van ?
Fatfreddy Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb er een patch over gehaald en kan nu ff langer er mee spelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen