Penthe Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: lock Grappig! Ik liet Belarc Advisor los op m,n Windows 7 versie en wat zegt hij: operating system :Windows Vista Ultimate (build 7000) Dus nog steeds een zuig os, hopenlijk blijft xp nog heel lang supported anders wordt het hier voorgoed linux.
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: Penthe Dus nog steeds een zuig os, hopenlijk blijft xp nog heel lang supported anders wordt het hier voorgoed linux. Beloof je om dan ook geen commentaar meer over Windows te uiten hier? Het gaat nog om een beta for gods sake dus wat zeur je nou over een tekstuele onvolkomendheid? En het lijkt me ook sterk dat dat BA al op Win 7 is afgestemd. Ik word zo moe van die @#$(*&%#(@&% zoals jij die op voorhand alles wat van MS afkomt al de grond in boren.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 De publieke beta / preview release is inmiddels officieel bij microsoft te verkrijgen: http://technet.microsoft.com/en-gb/evalcenter/dd353205.aspx Er staat nu een mededeling dat ze bezig zijn meer servers toe te voegen ivm de overweldigende vraag.
jacobus Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 "een grote stap vooruit". dat is wat ik lees over windows 7 tov vista. Dus misschien wordt het een waardige opvolger voor XP. Als het maar niet al te zwaar wordt
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Ik vind persoonlijk vista al een waardige opvolger van XP en een flinke stap vooruit! Windows 7 schijnt minder systeemresources te gebruiken dan vista. Wat uiteraard nog steeds niet de "belofte" inhoud dat je op een ouwe AMD duron en ditto randapparatuur uit het jaar kruik een nieuw OS stabiel kunt runnen.
Penthe Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: hummiesat Origineel bericht van: Penthe Dus nog steeds een zuig os, hopenlijk blijft xp nog heel lang supported anders wordt het hier voorgoed linux. Beloof je om dan ook geen commentaar meer over Windows te uiten hier? Het gaat nog om een beta for gods sake dus wat zeur je nou over een tekstuele onvolkomendheid? En het lijkt me ook sterk dat dat BA al op Win 7 is afgestemd. Ik word zo moe van die @#$(*&%#(@&% zoals jij die op voorhand alles wat van MS afkomt al de grond in boren. Ik boor niks op voorhand in de grond want ben nog steeds een Windows XP gebruiker, ik boor een slap aftreksel van zuigend Vista de grond in genaamd Windows 7. Ik zeg het heus niet als ik Vista al niet in gebruik gehad heb en mijn bevindingen zeer slecht zijn omdat zoveel systeem eisen helemaal niet nodig zijn. Ook besluiten steeds meer bedrijven bij de verkoop van hun pc/laptop standaard linux te leveren. Dit zegt ook wel iets lijkt mij. De beta van Windows 7 is publiek en zo te downloaden al verdwijnt deze hier natuurlijk regelrecht de vuilnis in. Het is mijn mening en deze blijft het zelfde al wordt jij daar nog zo moe van.
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 En die mening baseer jij nu dus alleen op het feit dat er een of ander progsel in de versieomschrijving het woordje Vista heeft zitten. Dat Windows 7 wel degelijk verbeteringen bevat,waarom zou MS er anders mee komen, dat negeer je gewoon? Zou sneller opstarten, wat mijn inziens alleen marketing is want of het nou 31 of 32 seconden duurt who cares. Belangrijker is zeker dat er minder rescources zouden worden gebruikt. Ander uiterlijk van de desktop, enz... En je mag er van mij van vinden wat je wilt, maar het is voor een boel mensen, niet allen mij, behoorlijk storend als er iemand gelijk gal begint te spugen zonder fundamentele onderbouwing en ook zonder dat je het produkt, in dit geval Windows 7, ook daadwerkelijk zelf getest hebt. Dat je niet tevreden bent over Vista is al duidelijk. Ik ga Windows 7 iig wel testen als ik er tijd voor heb.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: Penthe Ook besluiten steeds meer bedrijven bij de verkoop van hun pc/laptop standaard linux te leveren. Dit zegt ook wel iets lijkt mij. Jij moet maar eens even met feiten komen ipv grote duim verhalen. De reden dat bedrijven linux aanleveren heeft mede te maken met feit dat microsoft bijna 100 euro voor een oem licentie rekent van hun os. Dat vervolgens (bijna) iedereen er direct de laatste windows versie van het net opzet is niet hun probleem. Voordeel is de 100 euro prijsvoordeel in de schappen. Los daarvan is er domweg vraag naar, ene kant prijsvoordeel anderzijds biedt je gebruikers die anti-microsoft zijn een oplossing.Tijd dat we weer on topic gaan dacht ik zo!
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Skysurfer: die vis zwemt die ook echt of is het maar een plaatje? Hopelijk zijn de ms servers snel weer up and running want ik word steeds nieuwsgieriger!
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 De daarvoor opgezette website van MS ligt dan misschien uit de lucht, maar op Tweakers staan twee links om zowel de 32bit als 64bit iso's toch te downloaden bij Microsoft. Ff googlen op 'how to get a windows 7 license key' en je vind ook een manier om bij Microsoft een license key te krijgen.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Officiele ms-servers zijn sinds 19:00 up...and running oftewel: GO! tip: {gepikt van tweakers en vrij vertaald} Geen key kunnen bemachtigen: je kunt het 30 dagen gebruiken zonder key in te voeren. Daarna de bekende WGA truukjes zoals ieder uur zwart bureaubladachtergrond, geen aero. Open cmd box en type slmgr -rearm je kunt dit 3 keer doen en dan is de koek echt op. Maar als je een van de 2.5 miljoen officiele testkeys had gehad had je ook maar 120 dagen kunnen testen
Gast hummiesat Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 In dat tweakers topic staat ook een lijstje keys. Het blijkt dat veel mensen dezelfde key van Microsoft krijgen.
Con Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Ik ben in XP blijven hangen maar vind windows 7 wel errug boeiend. Ook onder Vmware. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
pollebru Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Bij de eerste download lukte het niet, maar ik had wel een product Key. Nogmaals aangeklikt terug een ander product key en nu is het gelukt. Reeds 34% in 35 minuten. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen