NINjak Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Als ze nou eens dat CPU en memory hongerige gebeuren oplossen mischien dat "Windows 7" van mij dan een kans gaat krijgen. Zolang dat niet gebeurt en ik met XP gewoon verder kan en kom, blijf ik, daar wel ophangen. Het is belachelijk dat iemand die games speelt op een Vista meer geheugen en meer cpu nodig heeft om het zelfde spel te draaien (gaming is wel een van de dingen de veel van een systeem vraagt). Voor veel andere programma's is het mischien niet zo merkbaar en zijn veel mensen goed tevreden met Vista maar bij ( zeker zware) games kan je het goed merken. Dat ik voor een mooiere desktop meer power en geheugen moet hebben kan ik evt. nog enigsinds snappen maar als je gamed gebruik je dat niet. Miscrosoft verzin dan ook een/meerdere (game?)mode(s) zodat resources echt uitgezet worden (ik bedoel niet alleen het pre-cachen). Een 3D desktop hoeft bv. ook weer niet heel veel meer te vragen (nieuwere/snellere hardware) als je bv. "Compiz Fusion" (Beryl) kijkt. Gelukkig kunnen we ook zonder en moeten we het niet gebruiken als we het niet willen.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Windows 7 lijkt me geweldig! Kan je eindelijk foute programma's blacklisten. Of het nu zwaarder of lichter loopt: moderne hardware wordt ook steeds sneller. Gaming vind ik persoonlijk iets voor spelconsoles, ben je direct van dat gemiep af dat het spel niet performed of te weinig frames, patches voordat het loopt, incompatible drivers/hardware.
Skysurfer Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Skysurfer: die vis zwemt die ook echt of is het maar een plaatje? Hopelijk zijn de ms servers snel weer up and running want ik word steeds nieuwsgieriger! Helaas...het visje blijft waar het is...
lock Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Origineel bericht van: hummiesat En die mening baseer jij nu dus alleen op het feit dat er een of ander progsel in de versieomschrijving het woordje Vista heeft zitten. Dat Windows 7 wel degelijk verbeteringen bevat,waarom zou MS er anders mee komen, dat negeer je gewoon Ho,ho, we gaan toch niet schelden, ik laat alleen zien welke naam Microsoft er officieus nog voor gebruikt. Ze geven zelf ook toe dat W7 een uitgeklede, verbeterde versie van Vista is, daar is niets mis mee; ik heb hier 2 laptops tot volle tevredenheid met Vista SP1 draaien (op dezelfde licentie ) Microsoft wil natuurlijk in de eerste plaats winst maken en maakt daardoor wel eens een miskleun door een nieuwe O.S. te vroeg uit te brengen (ME en Vista) W.7 begin ik steeds meer te waarderen,moest even wennen,draait soepeltjes, alleen I.E.8 beta heb ik gelijk vervangen door Firefox en als mailprogramma gebruik ik Thunderbird. "That's another fine mess you've got me into"
Gast Serenity Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 Over de houdbaarheidsdatum heb ik geen idee , sorry dit is trouwens de offciele video , Je hebt volgens mij wel een dikke pc/laptop nodig om dit te kunnen draaien ... Kzou gewoon een dualboot doen , of virtual pc ..
PaulCl Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: Serenity Over de houdbaarheidsdatum heb ik geen idee , sorry Volgens hun beta download site: When the Beta expires on August 1, 2009, you’ll need to reinstall a released version of Windows to keep using your computer. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Serenity Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Gaming vind ik persoonlijk iets voor spelconsoles, ben je direct van dat gemiep af dat het spel niet performed of te weinig frames, patches voordat het loopt, incompatible drivers/hardware. Mensen die echt gaan voor het gamen op een p.c/laptop vinden het meestal juist de uitdaging ! net die paar fps pakken , probleempjes oplossen enz .. en ik vind dit echt geweldig om te doen:P
Gast hummiesat Geplaatst: 12 januari 2009 Geplaatst: 12 januari 2009 Alsof je verschil ziet tussen 31 of 32 fps.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen