Ga naar inhoud


Moet ik nu wel of niet een Topfield kopen?


Gast

Aanbevolen berichten

Om te beginnen: ik heb ooit na vele satdecoders 1 keer een wereldkoop gedaan... namelijk een Humax 5400 IRCI

De energie en info die rond deze decoder gaat is werelds! Met dank aan ieders inspanning!!<p>Echter de technologie gaat verder en een PVR is een logische stap voorwaarts.... Is deze ontvanger nu een volwaardige opvolger of moet ik mij richten op andere ontvangers, zo ja welke....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag G,

De Topfield is tot nu toe mijn 4e ontvanger en vind het een fantastisch apparaat. Heb ook nog geen enkel probleem gehad met audio of video (weergave) Het is maar waar je voor kiest. De mogelijkheden die de Topfield mij biedt kan (nog) geen andere ontvanger mij bieden en sluiten precies aan bij de wensen die ik had. Natuurlijk kun je wachten tot er weer een betere, snellere, mooiere en zo op de markt komt, maar die krijgt op zijn beurt ook weer een verbeterde versie. Ik leef nu en wil daarom ook nu van de mogelijkheden gebruik maken.

Er is ooit eens een wijze man geweest die heeft gezegd: "stel niet uit wat je heden kunt doen".

Er was ook een andere die zei: "het bezit van de zaak is het eind van het vermaak"

Om maar eens aan te geven dat sommige keuzes in het leven niet makkelijk kunnen zijn. frown.gif" border="0 <p>Ik wens je in ieder geval veel wijsheid toe in het maken van je keuze.<p>Groeten Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...