Ga naar inhoud

waanzinnige prijs verschillen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een beetje aan het kijken naar een andere tv, slaapkamer heb ik de 32v4500 van sony maar zoek iets groters voor de woonkamer.

Nu zie ik zulke grote prijsverschillen dat het gewoon belachelijk is. Op de 32v4500 heb ik een klein 300 euro bespaart om deze van een online shop te kopen in plaats van de locale tv boer en die prijsverschil is mede te danken aan dat de ene meer kosten heeft door de winkel en meer personeel.

Maar vanmorgen zakte mijn broek echt af, op de officiele online shop van sony kost de 40x4500 ( nieuwe prijs ) 2499 euro en by een normale online shop word deze tv aangeboden voor 1599 dat is 900 euro verschil!!!!!

Een beetje teveel verschil, ik vind dit gewoon te gek.

Geplaatst:

Vaak kun je nog wat handelen bij de tv boer om de hoek....

Zo heb ik van mijn tv nog 200 euro af weten te kletsen + een voet, die er normaal niet bij zit....

De tv echter was daar al het goedkoper dan alle zaken, ook dan de online shops.

En wat betreft de garantie, 3 jaar, omdat de winkelier een zogenoemde vision plus dealer is :D

Und TschjuB

Geplaatst:

Is inderdaad zo.Je kan door goed te kijken op het internet heel veel geld besparen.Het enige nadeel is als er iets kapot gaat.Dan moet je maar afwachten wanneer het weer terug komt.Bij de plaatselijke tv zaak loop je dan even naar binnen.Wil natuurlijk niet zeggen dat je hem dan eerder terug hebt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Dit zie je overal, ik koop heel veel via internet en bespaar zo 10-40% tov. de winkel, maar ook koop ik wel in de winkel, het hangt ervan af hoeveel support je nodig denkt te hebben of als je iets nu nodig hebt.

Bekende herhalende zaken: zo goedkoop mogelijk

Nieuwe dingen: de goedkoopste winkel

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik weet niet of bij de sony oficiele online shop iets te onderhandelen valt maar het vershil is hier echt veel te groot, de ander prijs word ook nog iets op verdient.

Garantie maakt niet uit, de technische dients komt bij jou langs om het probleem te bekijken en zonodig word deze meegenomen voor reperatie of verniewing

Geplaatst:

Let wel op met dit soort artikelen en het model nummer, tevaak belazeren ze je door een model 1234adc te verkopen als 1234abc en jij maar denken dat dit het laatste model is...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik kocht mijn TV (Sharp) bij een speciaalzaak in de buurt. Achteraf bleek dat de TV met 2 ingebouwde sat-tuners en harddisk niet tegelijk op 2 gecodeerde kanalen kon werken, de een opnemen en de ander kijken. Dat was wel toegezegd. Geheel gratis leverde de speciaalzaak een losse HighDefinition tuner, samen met een gratis Powercam cam, en een gratis canaldigitaal card (moet zelf wel het abonnement betalen), waarbij hij gratis een antenne-kabel aanlegde naar de sat-antenne (daar zat nog ruimte voor één kabel op de LNB).

Dat is service met een hoofdletter S en dat ben ik nog niet tegengekomen bij een internet dozenschuiver. Overigens kom je dat ook niet tegen bij iedere speciaalzaak, daartussen zitten ook lui die alleen maar aan de kassa-bel denken.

T B

Geplaatst:

Het zal op die Sony site wel net zo zijn als in de catalogus en dus de bruto adviesprijs staat vermeld. Er is bijna geen enkele leverancier waar je die prijs ook moet betalen.

Alhoewel ik wel de indruk heb dat dat de echte prijs is op de Sony shop. :S

Geplaatst:

Wat ook vaak gebeurt (In Nederland) is dat er modellen verkocht worden die afkomstig zijn van buitenlandse importeurs.

Vaak kan je dan thuisservice vergeten want dat geldt bij diverse merken alleen voor TV's die uit officiele import afkomstig zijn.

Het is toch extreem vervelend als je met een 46" op sleeptouw moet. Een kennis van mij heeft een 52"samsung en die ging na een jaar al kapot. Kan gebeuren, maar hij had gelukkig wel thuisservice en ze zijn geloof ik wel 3 x moeten terug komen.

Je moet er toch niet aan denken dat je met een 52" 3 x moet gaan slepen.

Let iedereen even op dat er geen winkelnamen genoemd gaan worden, want hier gelden strenge reclame regels!

Ron

Geplaatst:

natuurlijk moet je goed opletten met modelen en ook informatie in winnen over het model waar je interesse in hebt op vershillende forems is ook altijd goed.

Voorbeeld las ik afgelopen dagen over de lg 7000 serie, word te koop aangeboden maar deze word niet oficiel in spanje verkocht, dus lg spanje zegt simpel stuur deze maar door naar frankrijk, dit heb ik nagevraagt bij een ander merk en hier werd mij uitgelegd dat bij hun de garantie in hel europa geld en maakt niet uit waar uit europa je het product hebt gekocht. Alleen van buiten europa werd er een probleem van gemaakt. logisch

Geplaatst:

Dat geldt in Nederland net zo, maar ik spreek van de thuisservice, niet van garantie.

Koop jij een panasonic die niet van de Nederlandse importeur afkomstig is, krijg je geen thuisservice en moet je zelf je 50" naar de winkel (en terug) slepen en daar wordt je bij grote platte TV's niet vrolijk van!

Samsung heeft ook thuissservice, maar alleen als je TV over een European Bloc garantiecertificaat beschikt. Daar moet je dus wel zeker op letten.

Sony heeft een soortgelijk beleid, maar hoe het daar exact zit, weet ik niet.

Ron

Geplaatst:

mijn nieuwe LCD is onderweg. koste bij een zeer grote electronicaboer 1049,- incl. BTW.

ik heb hem incl. BTW voor 849,- kunnen scoren, weliswaar bij de groothandel wat niet voor iedereen is weggelegd echter neemt niet weg dat de marge bijzonder hoog is.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Op TV's zit meestal wel een goede garantie ook bij een internet winkel.

De winkel maakt dan gewoon een melding bij de importeur welke een erkend service centre aanstuurd om de TV op te halen en te maken.

Randvoorwaarde is dan wel zoals Ron zij dat het een officieel NL toestel is.

Met computerspullen is het een heel ander verhaal.

Ik kocht mijn spullen altijd bij een lokale winkel, als er iets stuk was kreeg ik altijd direkt een nieuw vervangend produkt.

1 keer hadden ze niet het product wat ik wou hebben en bestelde dit op internet (DFI moederbord), na 2 maanden ging het stuk wat denk je... heb 2 maanden kunnen wachten.

Had ondertussen maar een nieuwe gekocht (bij de lokale PC zaak) omdat ik niet 2 maanden kan en wil wachten.

Alle webshops hanteren die 60 dagen regeling, dus als je je PC echt nodig hebt dan hoop ik niet dat je je spullen gekocht hebt bij een webshop ingeval van defecten.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Alle spullen die niet echt nodig zijn zullen door de

financiele crises flink in prijs zakken (tv,satontvanger,witgoed,auto's).

Ik wacht nog even met kopen.

Ik heb vaak goede ervaring met prijsdrukken door iets te bestellen

wat ze niet op voorraad hebben en dan aanbieden nu al direct te

betalen als ik 30% korting krijg :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen