Patman Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 hallo mensen, graag jullie hulp/advies. Als ik bij installatie van BA onderstaande wil uitvoeren ziet KCC geen USB stick om BA op te installeren. Ik maak gebruik van een sony micro vault tiny 2 gb (overigens ook bij andere sticks lukt het mij niet cf onderstaande methode). Iemand een idee..ik doe vast iets niet goed =============================== - Stick in die Box stecken und normal aus dem Flash booten - drücken → Einstellungen → Bildschirm-Menü anpassen → Frontdisplay im Standby → Ein - Kathi per Fernbedienung in den Standby mit Uhr schicken (Alle Aktionen dieser Anleitung wenn möglich im Standby mit Uhr ausführen, da die Kathi hier am schnellsten und vor allem am stabilsten ist!) =============================== DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Gast SatMann Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 laat gewoon je reciever aan staan, dat werkte bij mij ook. en dan pas nadat je daar ba opgezet hebt kan je verder. greetz SatMann
Patman Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 dat is ook wat ik normaal gesproken doe, maar op de een of andere manier lukt dit niet (time out error). Het is giga traag. Ik kan de box wel benaderen met KCC via telnet en ftp. DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Andere USB stick proberen.. Ik heb het zelfde gehad met een Kingston stick, die zag hij ook niet via KCC. Kheb er nu een Freecom in zitten en die ziet hij wel netjes
simbad Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Bij mij idem alleen met emtec stick werkend ,alleen geen lampje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen