Ga naar inhoud


Wie is Topfield Moderator CUL8TER ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar ik dit onderwerp kan/mag plaatsen maar ik heb een vraagje over CUL8TER.<p>Toen er op dit forum werd begonnen met Topfield kregen we een keurige en uitgebreide introductie voorgeschoteld van JFK als moderator zodat het altijd prettig is als Topfield medegebruiker met welke achtergrond/kennis er wordt gereageerd.<p>Ik weet niet af wanneer maar zie nu 2 recente reacties van een nieuwe onbekende Topfield moderator CUL8TER welke toch al geregistreerd af begin dit jaar. Het zou prettig zijn wat meer te horen van CUL8TER c.q. zich zou voorstellen als nieuwe Topfield moderator omdat zijn profiel nou niet bepaald veel info geeft.<p>Heb ik wat gemist of ben ik nou gewoon te nieuwsgierig???<p>[ 14-01-2002: Bericht gewijzigd door: Dvsat ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Van mij mag je alles weten hoor en je bent niet nieuwsgierig. Ik ben via via gevraagd om dit forum mede te gaan beheren en zal mijn best doen om net als mijn andere collegae moderators het forum schoon en netjes te houden.

 

Ik wist niet dat het gebruikelijk was om je als moderator van een forum eerst voor te stellen maar kan me er wel iets bij voorstellen.<p>Om de boterham mee te verdienen doe ik software-

conversies en pakketintegraties bij bedrijven. Buiten een schotelkijker ben ik ook een hobbyist met een Topfield 4000 en 3000. Ik heb de oude echostar 6500 onlangs een schop gegeven en draai nu met de 3000 mijn 1.2 meter offset schotel. Analoog kijk ik met een pace met ingebouwde mac decoder alhoewel hier niet veel meer mee te beleven valt.<p>Als gebruiker heb ik redelijk veel ervaring met de

3000 en 4000 en hoop in dit forum deze kennis te kunnen delen en mensen te helpen met eventuele

problemen en uiteraard zelf wat kennis te vergaren. Niemand weet alles toch ?<p>Maar mijn voornaamste taak zal zijn samen met de andere mods het forum te onderhouden en er voor te zorgen dat het forum schoon en netjes blijft.

Dit is namelijk nogal veel werk schijnt het,iets wat ik binnkort wel zal ervaren denk ik.<p>Zoals bijna ieder forum 2 moderators heeft nu hier dus ook. Ik zal binnenkort dus wel zien hoeveel werk het in het eggie is.

Het lijkt me in ieder geval leuk om te doen.<p>Ik hoop me voldoende te hebben voorgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...