Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR]Is de 7700 net zo bruikbaar als de 7710 in Nederland?


Theo50

Aanbevolen berichten

Ik ben al een paar dagen alle berichten aan het doornemen op diverse forums, maar heb nog een paar vragen over de bruikbaarheid van de TF7700HDPVR, die ik overweeg aan te schaffen.

Ik zal een paar punten opnoemen waar ik mee zit.

De 7700 is een ontvanger voor de Duitse markt heb ik begrepen, maar zit er eigenlijk wel een Nederlands menu in?

Werkt de 7700 net zo goed op de Nederlandse HD kanalen als de 7710 die eigenlijk is bedoeld voor de Nederlandse markt?

Kan de 7700 ook overweg met een originele CD of Dragon cam?

De 7710 heeft een modificatie door de Nederlandse importeur gehad, heeft de 7700 die nu in de winkels ligt deze modificatie in Duitsland ook gehad bij de Duitse importeur?

Ik heb de TF7700HD PVR met 160GB schijf zien staan voor 376 euro en de TF 7710HD PVR ready zonder schijf voor 480 euro.

Is het verstandig voor goedkoop te gaan, of krijg ik daar spijt van en kan ik beter voor de TF7710HD PVR gaan.

Ik gebruik een schotel met 4 LNB´s (worden er hopelijk in de toekomst 8 met een Bigsat), dus de DiSEqC 1.2 die de TF7700 niet heeft is niet van belang voor mij.

Het zijn een hoop vragen, maar het is te veel geld om zo maar wat aan te schaffen.

Ik hoop dat er op dit forum mensen zitten die al langer met deze ontvangers werken en die mij advies kunnen geven.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Theo50

De 7700 is een ontvanger voor de Duitse markt heb ik begrepen, maar zit er eigenlijk wel een Nederlands menu in?

Ja want er is hardwarematig geen verschil tussen de beide types
Origineel bericht van: Theo50

Werkt de 7700 net zo goed op de Nederlandse HD kanalen als de 7710 die eigenlijk is bedoeld voor de Nederlandse markt?

Ja
Origineel bericht van: Theo50

Kan de 7700 ook overweg met een originele CD of Dragon cam?

Met de CD, Aston, PowerCam geen grote problemen bekend, Dargon weet ik niet.
Origineel bericht van: Theo50

De 7710 heeft een modificatie door de Nederlandse importeur gehad, heeft de 7700 die nu in de winkels ligt deze modificatie in Duitsland ook gehad bij de Duitse importeur?

Het is nooit aangetoond dat de hardware modificatie enig voordeel heeft opgeleverd. Problemen zijn met en zonder hardwaremodificatie geconstateerd.
Origineel bericht van: Theo50

Ik heb de TF7700HD PVR met 160GB schijf zien staan voor 376 euro en de TF 7710HD PVR ready zonder schijf voor 480 euro.

In Duitsland kost de 7700 met een 500Gb HDD net € 300,=. Geen probleem, gewoon kopen.
Origineel bericht van: Theo50

Is het verstandig voor goedkoop te gaan, of krijg ik daar spijt van en kan ik beter voor de TF7710HD PVR gaan.

Je gaat wel goedkoop maar zonder enig kwaliteitsverlies t.o.v. de 7710. Er wordt maar één wijzer van en dat is de Nederlandse leverancier.
Origineel bericht van: Theo50

Ik gebruik een schotel met 4 LNB´s (worden er hopelijk in de toekomst 8 met een Bigsat), dus de DiSEqC 1.2 die de TF7700 niet heeft is niet van belang voor mij.
Het zijn een hoop vragen, maar het is te veel geld om zo maar wat aan te schaffen.
Ik hoop dat er op dit forum mensen zitten die al langer met deze ontvangers werken en die mij advies kunnen geven.

Zowel ik als een aantal kennissen maken probleemloos gebruik van de 7700, de bestaande bekende problemen van de 7700/7710 even daar gelaten want die hebben niets met het ene of het andere type te maken.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...