Ga naar inhoud


[TF7710PVR] FTP-ervaringen, wie helpt ?


cleanmountain

Aanbevolen berichten

Tijdens het gebruik van FTP komt het regelmatig voor dat het geluid van van TF wegvalt. Dit probleem is reproduceerbaar: Als ik via IE een FTP-sessie opzet valt het geluid weg. Ik moet dan de TF uit en aanzetten. Dan krijg ik een melding dat de mappen opnieuw worden samengesteld o.id. Zijn er meer met soorgelijke problemen?

Topfield TF7710HDPVR (23331) / 500gb / Powercam Pro / Duo LNB / Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast satbird2002
Origineel bericht van: cleanmountain
Dan krijg ik een melding dat de mappen opnieuw worden samengesteld o.id. Zijn er meer met soorgelijke problemen?


dit kreeg ik gisteren spontaan toen ik van astra naar eutelsat ging via usals.
daarna moest ik setting via backup met topset terugzetten.

oorzaak is mij onduidelijk?

met FTP ondervindt ik geen probleem WS_FTP_Pro , hoop dat het eenmalig was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cleanmountain
Tijdens het gebruik van FTP komt het regelmatig voor dat het geluid van van TF wegvalt. Als ik via IE een FTP-sessie opzet valt het geluid weg. Ik moet dan de TF uit en aanzetten. Dan krijg ik een melding dat de mappen opnieuw worden samengesteld o.id. Zijn er meer met soorgelijke problemen?

Ik heb deze ervaring niet.
Terwijl mijn vrouw naar haar serie keek heb ik gisteren avond meerdere malen grote files via FTP naar de TF gestuurd.
Reken erop dat ik het wel zou hebben vernomen als het kijken naar de series verstoord zou zijn.
Ik gebruik overigens voor de FTP transfer wel de Firefox browser v3.05 i.c.m. Total Commander 7.04a (vroeger Windows Commander) van Christian Ghisler.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben ook eens met de FTP service aan de slag gegaan;

nu valt mij het volgende op: ik heb bestanden waarvan het eerste karakter een ascii karakter is en die kan ik netjes ftp'en;

echter ik heb ook een heleboel opnames en daarvan is het eerste karakter een niet std ascii karakter, zie attachment;

 

deze kan ik ook niet kopieren of hernoemen;

ik zie dit niet terug in de opnamelijst op de topfield zelf....

 

Voor het ftp'en gebruik ik filezilla.

 

Iemand enig idee ?

Alvast bedankt!

post-40522-1318260067,9445_thumb.jpg

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu denk ik zelf dat het wel eens te maken zou kunnen hebben met nog-gecodeerde of deels-gecodeerde bestanden: ze zijn nl in de topfield nog half-groen/half-blauw of helemaal blauw;

dan de volgende vraag: hoe krijg ik deze nu volledig gedecodeerd ?

Als je de hele film bekijkt echter met doorspoelen op sommige plekken (x2 of x4 of x6) en zo door de gehele film gaat, wordt de film niet totaal groen; moet ik deze hiervoor echt gaan kopieren ???

 

Dank!

 

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een gecodererde opname krijg je alleen maar ongecodeerd door er een copy van te maken

 

let op dat dit gebeurt in de zelfde tijd dat je canaal digitaal kaart datum geldig is

 

kortom als je te lang wacht krijg je hem niet meer gedecodeerd

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
een gecodererde opname krijg je alleen maar ongecodeerd door er een copy van te maken

let op dat dit gebeurt in de zelfde tijd dat je canaal digitaal kaart datum geldig is

kortom als je te lang wacht krijg je hem niet meer gedecodeerd

Ik weet dat hier al een thread over loopt en ik heb hier ook al wel eens eerder wat over geschreven echter toen had ik de topfield nog niet zo lang...

Ik kan nu nog steeds opnames bekijken die ik in het begin gemaakt zijn en nog steeds als gecodeerd op de timerlijst staan; de geldigheidsdatum op mijn CD kaartje veranderd daar ook niet door....
wel blijven ze gecodeerd; dus copieren en als ik het goed heb gelezen werkt dit kopieren ook enkel op 1x snelheid en zijn er problemen met hogere snelheden ?

Groeten

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OebeleUitMarum
Origineel bericht van: Sigma
een gecodererde opname krijg je alleen maar ongecodeerd door er een copy van te maken

let op dat dit gebeurt in de zelfde tijd dat je canaal digitaal kaart datum geldig is

kortom als je te lang wacht krijg je hem niet meer gedecodeerd

Ik weet dat hier al een thread over loopt en ik heb hier ook al wel eens eerder wat over geschreven echter toen had ik de topfield nog niet zo lang...

Ik kan nu nog steeds opnames bekijken die ik in het begin gemaakt zijn en nog steeds als gecodeerd op de timerlijst staan; de geldigheidsdatum op mijn CD kaartje veranderd daar ook niet door....
wel blijven ze gecodeerd; dus copieren en als ik het goed heb gelezen werkt dit kopieren ook enkel op 1x snelheid en zijn er problemen met hogere snelheden ?

Groeten

Hallo,
Ik heb diverse malen gecopieerd op 6x de snelheid zonder dat dit problemen opleverde.
Succes
Simon

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...