Ga naar inhoud


Nieuwe Software...


Gast

Aanbevolen berichten


Ik zou toch nog maar even wachten frown.gif" border="0

Ze zijn iets te enthousiast geweest met de AC3 detectie. Broadcasters die met een 32 Khz audiosampling uitzenden zoals SBS en Eurosport

produceren nu een hinderlijk audiosignaal.

Met 48 Khz geen problemen.<p>Heb gelijk maar een mailtje bij topfield gedropt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt inderdaad gelijk. Ik kijk niet zo veel naar sbs maar inderdaad het geluid hapert dan.Heel storend !

Ben benieuwd op de reactie van TF.<p>Ben ook weer terug naar de vorige versie.<p>Mzzl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel bericht zeg !

Ze hebben hem ook al van de website gehaald,anders zitten straks alle bezitters met hetzelfde probleem.

Maar moet zeggen dat het netjes is dat ze zo snel reageren..Had je naar TF.nl gestuurd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom meld iedereen dat de nieuwe update van de Topfield-site is gehaald ?<p>Zojuist 00:55 (zaterdag) was de file op de originele Topfield site in de lucht.<p>Is dit al de nieuwe met de zgn verschijnings-datum of is dit nog dezelfde met de audio-bug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge tjonge , baal ik ff had nog zo gehoopt dat hij met die nieuwe software wel alle sats zou opslaan maar toch niet!

Hij onthoud bepaalde sats gewoon niet , Begin er een beetje de p in te krijgen!

Iemand geen goed idee?

De rotor is een gewone stab motor en met me hummy werkte het altijd goed , op ze trage reactie na.

heeft niemand nou een draaiende schotel op ze toppie?<p>Garoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een draaibare schotel aan de TF hangen.

Ik moet zeggen had eerst ook wat problemen maar na lang spelen en zelf uitzoeken werkt het wel allemaal..Heb een 1M triax en een V-box die de motor bestuurd via diseq 1.2.<p>Wat voor problemen heb jij met de draaibare opstelling ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon heel vreemd... Luister!

Ik heb alles opnieuw vast gelegd: Astra-Hotbird-Thor-Panamsat-Nilesat en nog vele andere.

Als ik hem op astra zet en daarna wil ik bv naar Panamsat 3R krijg ik de melding niet dat de rotor gaat draaien en blijft de schotel ook gewoon stil staan.

Dan ga ik het menu in en doe het handmatig ( instalateur-west...blablabla en opslaan)

en hup vastgelegt en ja hoor panamsat!

Nu wil ik weer terug naar astra en zegt hij netjes Bezig met sturen van DISEqc motor naar juiste positie.

Maar als ik dan weer terug wil gebeurt er helemaal niet en heb vanalles geprobeert!

Het vreemste is dat hij wel goed werkt tussen de Astra en hotbird , sirius en nog een paar andere..

Heel vreemd....<p>Wie oh wie kan me helpen?<p>Gr BAD-BULLS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bad-Bulls. jou probleem herken ik helemaal.

ik vind het ook jammer dat bij het draaien er geen teller in beeld verschijnt die op- of afloopt zoals bijv bij de Echostar 3000 . nu is het steeds onduidelijk wat er met de schotel gebeurd. er verschijnt soms een rode banner met "geen signaal" vaak blijkt ondertussen de schotel wel te draaien. een andere keer verschijnt de bekende melding over diseq besturing terwijl er helemaal geen beweging zit in de schotel. draaien tussen turksat,astra, hotbird,sirius en telecom 2 gaat over het algemeen goed, maar de posities van 16 oost, feed sattelieten 12 west en 21,5 west onthoud hij gewoon niet. <p>dat is voor mij het enige minpunt aan de Topfield. ik ben een probleemloze echostar gewent met oude actuatorbesturing. De topfield is tot op heden geen machine voor feedhoppers gebleken. <p>mogelijk dat de software va 27-01 een oplossing biedt. <p>

Greetz Renzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

BAD-BULLS<p>Ik had dit probleem ook deze avond, echter het lag aan mijn kant aan het feit dat ik 2 schotels heb op de TF, en dat op de Tuner2 Diseq ook aan stond (deze is fixed op 19,2 East) dus daar kan diseq niet op werken, na het uitzetten van diseq op tuner 2 was het bij mij opgelost.

Als je met 1 schotel op 2 tuners zit(loopthrough) had ik echter dit niet !

Ik heb wel met de nieuwe software(by the way) alle sat posities moeten zoeken (via diseq menu, ga naar.) en opnieuw vastleggen. Hiermee waren bij mij alle problemen opgelost.

Hoop dat je hier wat mee kan.<p>Ik moet wel erbij vermelden dat ik een V-Box heb, en dus kan zien wanner de motor draait.<p>Grtz Mike<p>[ 28-01-2002: Bericht gewijzigd door: MikeV ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat probleem ook, heb maar 5 sat gesaved, heb het probleem sinds de software versie van 17 dec, stond ook in eerst naar fabrieks instelling ivm nw feq en tp.

heb het weer naar TF gemailt en ze antw met we zullen u probleem onderzoeken, ga denk eerst ff naar fabrieks instelling toe met de sw van afgelopenweek.

en ik heb het alleen maar als ik de lokatie van thor op wil slaan, krijg gewoon melding dat hij is opgeslagen, maar draait voor geen meter...

maar verder wel dik tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...