Ga naar inhoud


Voor alle dartfans


theparasol

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
Vanavond kijk ik dan ook maar naar DSF voor de finale. Op internet vind ik ook niet echt fijn, en Sport1.1 zendt 'm niet uit... frown


Op Sky sport is het tenminste live, die achtelijke mafkezen van Sport 1 en SBS-6 doen 2 uur later "net alsof" ze live zijn.
Goedkope TV hier in Nederland.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jawel, maar pas om 21:00 is ie op 1.1 te zien als ik naar de programmering op de site van Sport1 kijk. Of ze dan verder gaan of als live-delay uit gaan zenden kan ik niet zo 123 vinden en om 23:00 moeten ze op 1.1 klaar zijn want dan staat een ander programma op de lijst om te beginnen.

 

@Henksat, *snif* Skysports kan ik niet ontvangen (geen abbo) dus die keuze heb ik niet en de BBC of ITV zenden jammer genoeg niet de PDC uit die zijn teminste vrij te ontvangen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Elwin
Vanavond kijk ik dan ook maar naar DSF voor de finale. Op internet vind ik ook niet echt fijn, en Sport1.1 zendt 'm niet uit... frown


Op Sky sport is het tenminste live, die achtelijke mafkezen van Sport 1 en SBS-6 doen 2 uur later "net alsof" ze live zijn.
Goedkope TV hier in Nederland.


Inderdaad, net doen alsof, BAH! mad

Overigens vind ik ook dat Nederlandse commentaar niet echt top, dat overdreven gedoe, zie je ook bij schaatsen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de Sky site kijk is het gewoon om de zelfde tijd als dat het hier wordt uittgezonden! Dus gewoon om 21:00 is de PDC finale (08:00 pm engelse tijd) dat er een verschil in tijd tussen de Sky, DSF en Sport1 signaal is/komt kan door van alles komen. Mischien plakt Sport1 hun logo beeldje voor beeldje op het signaal en dat ze daarom een vertraging hebben met "hun" beeld sick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
08:00 pm engelse tijd = 07.00 pm in Nederland.

Als SBS om 8.00 pm Nederlandse tijd gaat uitzenden lopen ze een uur achter. wink


Volgens mij is het 07.00 pm engelse tijd = 08.00 pm nederlands.
Dus loopt SBS6 precies gelijk en is het gewoon een rechtstreeks verslag.

Het leuke hiervan is, ik zou dacht ik wel even bij buurman gaan kijken...heeft ie geen abbo op SkySport..pfff
Nu nodig ik hem dus maar bij mij uit...haha..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als jullie het niet erg vinden: ik geloof SBS6 niet meer als ze het over live hebben.

 

Tijdje terug was er ook al eens een relletje over live, geloof dat een van de BN-ers een pootje gebroken had tijdens zogenaamde live uitzending. Het stond dagen eerder in de krant dan "live" op de buis smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...