Ga naar inhoud


[TF7710PVR] hdpvr dual decoding ?


Gast L231

Aanbevolen berichten

wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe?

wanneer ik 1 programma opneem,en een ander programma kijk,neemt de 7710hdpvr het gecodeerd op,terwijl ik toch een dual decoding aston 1.07 218 cam gebruik.

Volgens de folder zou de 7710 dual decoding moeten zijn.

Wie kan mij hier meer over vertellen?

 

L231

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je in dit forum goed gezocht zou hebben dan zou je hebben gezien dat dit onderwerp al vele malen aan de orde is geweest.

Dual decoding is op dit moment niet mogelijk, niet met de Aston 1.07 en ook niet met welke andere CAM.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja,heb ik 2 dagen zitten lezen op dit forum over de hdpvr,dit niet gevonden,en dan stel ik 1 vraag,krijg ik het antwoord dat ik beter moet lezen.

 

geen prettige eerste ervaring met sat4all.....jammer.

 

L231

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: L231
wanneer je nog geen lid bent werkt de zoekfunctie niet.....
dan lees je dus 2 dagen.

Maar waarom ga je dan eerst 2 dagen lezen, dan lid worden, dan wederom de zoekfunctie niet gebruiken en vragen stellen die je met de zoekfunctie wel gemakkelijk had kunnen vinden?
En als je dan daarop wordt gewezen reageer je wat geirriteerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al jaren lid maar het zoeken van bepaalde onderwerpen vind ik ook een ramp. Heel vaak geeft de zoekfunctie van sat4all geen resultaten?? met name als je de zoekopdracht iets aanpast! en vaak moet je al veel van het onderwerp weten om de juiste zoektermen te kiezen. Doe je het te algemeen dan krijg je te veel hits. Dus goed zoeken is ook een kunst!

 

Maar het antwoord op je vraag kan je HIER lezen! PS 7xxx is wat dit betreft niet anders dan de 4/5/6xxx serie's

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties van de oude rotten hadden ook anders gekund hoor!

Om nu een nieuw lid hier op zo'n manier te behandelen vind ik te ver gaan. Ja, je kunt hem wijzen op de mogelijkheden van het forum maar het gaat me nu op de manier waarop, dat kan ook beleefder.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
..... dat kan ook beleefder.

Nu weet ik niet of ik bij de oude rotten wordt ingedeeld (misschien wel qua leeftijd) en ik voel mij ook niet aangesproken maar wil toch wel even reageren.
Volgens mij is dit forum bedoeld om informatie uit te wisselen en uiteraard vast te leggen.
Als je iets zoekt is het de bedoeling dat je eerst even gaat zoeken. Kun je de zoekoptie niet gebruiken omdat je nog geen lid bent, registreer je dan eerst en zoek dan naar het onderwerp van keuze.
Dit is dus duidelijk niet gedaan.
Wat ik en een aantal forumleden nu hebben gedaan is niets anders dan de topic starter erop gewezen dat men de zoekroutine eerst dient te gebruiken alvorens als nieuweling vragen te stellen.
Nu valt over te twisten of het wellicht anders had gekund, dat houd ik even in het midden maar naar mijn mening heeft niemand van de 'oude rotten' onbeleefd gereageerd of is de topic starter op een manier behandeld die een dergelijke reactie zou moeten oproepen.
Begrijp me goed, ik wil niets afdoen aan het gevoel dat je hierover hebt, dat is jouw eigen mening.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie rotten zijn gewoon niet "klantvriendelijk"

het is me al meer opgevallen dat ze hier erg op der strepen staan qua regels.

Je moet maar eens wat willen zoeken hier dat val echt niet mee.

Als je de topic van fw van de tf 7710 van 137 blz al zit.

niet echt overzichtelijk.

maar ik stop nu anders ga ik off topic, en dan krijg ik ervan langs

 

prettig uiteinde allemaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de moderator zal inderdaad wel ingrijpen, maar aangezien ik zelf in Nederlandse kolonie in het buitenland zit en veel mensen naar dit forum verwijs kan ik het slechts bevestigen. Ik hoor heel vaak dat mensen ter goeder trouw iets vragen en dan te hoten krijgen dat ze het maar moesten opzoeken. Terwijl ze dan posts vonden die veel te ingewikkeld waren en terwijl ze vaak niet eens wisten waarnaar ze precies moesten zoeken.

 

Wat is er mis met gewoon even een kort vriendelijk antwoord dat even veel tijds kost om te geven als een bits 'zoek maar want daarvoor het getekend'? Wat voor kwaad kan dat nou in godesnaam doen? Meer gebruikers die het hiet prettig vinden? Een verlaging van het kennis vniveau op deze forums? Gelukkig zijn er dan altijd we vriendelijke gebruikers die het via PM willen uitleggen, vaak beginnend met een excuses voor de forum regels...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sjaak,

 

nog de beste wensen.

volgens mij reageren jullie oude rotten onvrindelijk en niet de regels.

Soms is het soms ook alleen de toon van een antwoord wat al genoeg zegt.

En volgens mij vindt ik dat niet alleen.

ondanks alle regels, maar daar moeten we ons niet achter verschuilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen jullie dit niet uitvechten via PM

 

 

!!!!!!!!!dit heeft niets meer met dit onderwerp te maken maar met board vervuiling!!!!!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...