Ga naar inhoud


[TF7710PVR] hdpvr dual decoding ?


Gast L231

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: L231
wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe?
wanneer ik 1 programma opneem,en een ander programma kijk,neemt de 7710hdpvr het gecodeerd op,terwijl ik toch een dual decoding aston 1.07 218 cam gebruik.
Volgens de folder zou de 7710 dual decoding moeten zijn.
Wie kan mij hier meer over vertellen?

L231


Hier ging het toch om of toch ook weer niet....

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat is eigenlijk de enige juiste manier. Je mag natuurlijk een "nieuweling" wel op de regels wijzen of verwijzen naar de zoekfunctie, maar je kan er dan ook een antwoord bijzetten of een verwijzing naar een reeds bestaand topic waar datzelfde al reeds besproken is.

 

Laten we met z'n allen in 2009 gewoon elkaar helpen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik zelf als beginnend satellietkijker hier met mijn vragen kwam. Natuurlijk had ik de zoekfunctie niet als eerste geprobeerd, want ik was gefrustreerd na uren prutsen met mijn ontvanger en het wilde maar niet lukken.

Ik kreeg ook al geen antwoord op mijn vraag en raakte verder gefrustreerd.

Tot iemand me op de zoekfunctie wees en daarbij ook een oplossing voor mijn probleem aandroeg.

 

Probleem deels opgelost en de rest kon ik daarna zelf wel winden middels de zoekfunctie.

 

Inmiddels ben ik een ouwe rot en gebruik de zoekfunctie voor alles wat ik niet kan vinden. Vaak reeds besproken op het board dus vindbaar.....

 

Happy 2009 allemaal en we "gaan ervoor" met z'n allen !

 

Nu maar weer ON-TOPIC ;-))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...