Ga naar inhoud


Verwerking upgrade pakket bij Canal Digitaal


Sat_marc

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Gisteren heb ik mijn STB-pakket ge-upgrade naar het Familiepakket. Op de website verscheen de melding dat de contractingangsdatum per direct (met de datum van gisteren) was.

 

Nog steeds heb ik alleen de zenders van het STB-pakket. Ik heb gisteren een heractivatiecode verzonden met de kaart in een Humax 5400 met Aston 1.05 module (op SBS6, gedurende een uur). Vandaag heb ik het nog een keer geprobeerd in een DM800 met PLi image (Jade, de voorlaatste) en CCcam 2.0.11 (kaart ondersteboven, chip naar achteren).

 

De datum op de kaart stond voor de upgrade al op 31-1-2009.

 

Het lukt niet de zenders uit het Familiepakket te bekijken. Wel signaal, geen beeld. Ben ik te snel, of doe ik iets verkeerd?

 

Groet,

Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Sat_marc

 

Probeer eens een update te ontvangen door af te stemmen op NL1,2 of 3. Zo had ik het ook gedaan om begin dit jaar de update te ontvangen om van Basispakket over te gaan naar Entertainmentpakket. Ik maak gebruik van een IRdeto2 kaart maar het kan misschien een oplossing bieden ...

 

Kijk na ongeveer een uurtje eens op de zender één of canvas of je daar dan beeld hebt ...

 

Misschien kan het enige uren en/of dagen duren voor je de update ontvangt, ik had de aanvraag online gedaan op een zondagmiddag en ik ontdekte pas de maandagochtend zo rond 7.00u dat ik dan pas beeld had op de zenders uit het Entertainmentpakket, mijn ontvanger stond afgestemd op NL1.

 

Succes cool

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat_marc
Ben ik te snel


Ja, canaldigitaal geeft op hun faq volgende antwoord:

Vraag

Als ik me online aanmeld, hoe lang duurt het dan voordat het door mij gekozen pakket geactiveerd wordt?

Antwoord

Een online aanmelding via het internet wordt door ons binnen 48 uur verwerkt.
Het is daarbij wel van belang dat u uw smartcard niet uit de satellietontvanger haalt en uw satellietontvanger op standby staat (dus niet van de spanning afhalen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Een abonnement upgraden is zo gebeurd, maar downgraden kan wel een jaartje duren. frown


En dan ga je er nog optimistisch vanuit dat het zonder problemen lukt. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat_marc
Ik laat de ontvanger een nachtje op NED1 aan staan.


BVN of SBS6 waren, dacht ik, altijd de update-zenders, maar misschien maakt het niet uit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Een online aanmelding via het internet wordt door ons binnen 48 uur verwerkt.
Het is daarbij wel van belang dat u uw smartcard niet uit de satellietontvanger haalt en uw satellietontvanger op standby staat (dus niet van de spanning afhalen).



Gisteravond toch maar besloten om het thema pakket een kans te geven (loopt momenteel een actie). Om 0:13 eerste mailtje bedankt voor aanvraag, tweede mailtje om 00:14 dat het verwerkt was, en enkele minuten later kon ik al kijken naar zenders uit het thema pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gisteravond toch maar besloten om het thema pakket een kans te geven (loopt momenteel een actie). Om 0:13 eerste mailtje bedankt voor aanvraag, tweede mailtje om 00:14 dat het verwerkt was, en enkele minuten later kon ik al kijken naar zenders uit het thema pakket.

 

 

Dit is dus precies wat hierboven wordt bedoeld. Supersnel kunnen kijken, na inloggen via de site, maar probeer er nu maar weer eens vanaf te komen, vergeet het maar.

 

Ten eerste niet via de site, maar aangetekent schriftelijk en pas na een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws, de upgrade is eindelijk gelukt.

 

Na een nachtje NED1 was er vanochtend om 06.00 u. nog steeds geen beeld. Heb vervolgens weer afgestemd op SBS6.

 

In de loop van de ochtend heb ik CanalDigitaal gebeld. Een medewerker adviseerde mij om nogmaals een upgrade via de website aan te vragen. (Hij wees erop dat dat goedkoper was dan dat hij het zelf voor mij zou doen). Dat heb ik gedaan.

 

Om 18:00 u. blijken de zenders uit het Familiepakket het te doen. Hoe laat de update precies geweest is kan ik niet nagaan, ik was niet thuis. Uiteindelijk is de upgrade gelukt.

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat_marc

Heb vervolgens weer afgestemd op SBS6.


Origineel bericht van: Sat_marc

Om 18:00 u. blijken de zenders uit het Familiepakket het te doen. Hoe laat de update precies geweest is kan ik niet nagaan, ik was niet thuis. Uiteindelijk is de upgrade gelukt.


Ik neem aan via SBS6, zoals ik je al tipte.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...