interstate Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 vandaag geinstaleerd en draait tot nog toe perfect alleen de setting zijn wat mager hier heb ik een andere setting lijst er in gezet
interstate Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 geen keys toevoegen dan is rtl4 5 8 en discovery niet goed zonder keys goed en update van kaart gaat goed cc cam
Gast jaco Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 heb bij 1 mutant deze er op gezet,werkt inderdaad okay. maar vreemd bij twee andere mutant's,kom ik niet verder dan satellite configuratie,daar blijven zij hangen? dus daar maar sf opgezet. vreemd maar krijg het niet voor mekaar? kanaalen lijst zet ik er meestal zelf in,dus das geen probleem.
interstate Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Geplaatst: 31 december 2008 probeer eens opnieuw flashen dit heb ik nl ook al een keer moeten doen toen kreeg ik alleen maar groen beeld verder mooie image voor een relook/mutant
Gast jaco Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 helaas zelfs na 2 of 3 keer opnieuw flashen,wil gewoon niet? mischien moet ik er eers een org firm in zetten?
interstate Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Geplaatst: 9 januari 2009 let wel op met orginele software dit is geen serial all boot?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen