ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Hoi, Mn pa, ja hij heeft het eerlijk toegegeven..., is op een kl*te site geweest. Hij heeft nu een programma draaien dat heet System Security. De pc doet nu heeeel erge vreemde dingen, dingen die ik zelfs nog nooit heb gezien. Dit programa start steeds weer op via pop-up en verteld je dat je een ENORM probleem hebt, wil je het oplossen dan moet je het natuurlijk wel eerst even kopen. Het is zo hinderlijk dat je niet meer normaal kan werken. Ik heb ben zonet 2 uur bezig geweest. Allerlei online scanners...hitman...gezocht in explorer... configuratie-software etc...maar ik kan helemaal niets vinden om dit programma te verwijderen. WAT ? ik kan het zelfs helemaal niet vinden op de C schijf. Ik heb voor de liefhebbers een printscreen gemaakt van zijn bureaublad met een zo'n pop-up, die ik je graag email. Kent iemand dit probleem/programma en weet iemand raadt ? Groet, Ronald
maja Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Ik denk dat jullie je aardig in de nesten hebben gewerkt. Probeer een viruscan met nod32 een demo versie. Ik weet niet welke scanner jullie er nu op hebben staan. Ik heb ook zoiets bij een vriend van mij opgelost. Nod 32 vond de boosdoener.
ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Hee, AVG staat er standaard op. De online van NOD wou niet eens opstarten....... ronald
maja Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Toch proberen Nod 32 downloaden. Dan AVG eraf halen. Nod32 installeren en laten scannen. Het moet lukken.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 het kan ook met andere proggies worden opgeschoond maar daar gaat het wellicht niet om het gaat erom dat een reeds geïnfecteerde PC niet zomaar kan worden opgeschoond in een en 't zelfde aanmeld account / profiel kun je als admin / beheerder aanmelden? kun je in veilige modus aanmelden? indien ja dan heb je kans een en ander redelijk eenvoudig schoon te vegen. chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Ome Merde Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 combofix, evt. hitmanpro3 er achter aan draaien. geheid dat die zooi er weer af is merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Hee Tonski... Veilige modus....nee, helaas........... Welke andere progjes dan ? heb je suggesties
ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 hitmanpro 3......ECHT niet !! al gedaan
ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 wat ik al zei, DIT heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Deze is zeer hardnekkig. Hij start ook steeds verschillende dingen op. Ineens komt daar weer het configuratie scherm van Office.... terwijl we daar dan NIETS mee doen. Ik zit al 10 jaar in de ICT, maar dit ? ronald
Ome Merde Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 en Combofix dan ? heb je dat al eens geprobeerd ? merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Ome, Nee, ken ik niet, ga ik morgen eens naar kijken. Thanxs Ronald
Sjattuh Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Op internet zeggen ze dat Malware Bytes deze rogue verwijdert. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Origineel bericht van: Ome Merde en Combofix dan ? heb je dat al eens geprobeerd ? Idd, dat lijkt mij het commando team wat de besturing van het "gekaapte" apparaat weer bij je terug kan brengen. Heb je al veilige modus systeemherstel geprobeerd?.... oja dat werkte niet Wat ook nog kan is "erd commander" opscharrelen, is commercieel maar als je daarmee van cd opstart kun je herstelpunt windows terugzetten. Het door blijven ouwehoeren zolang die meuk er nog opzit is zinloos dat spul geeft je duidelijk geen kans om het te verwijderen zolang het de baas is / gestart is. Heel veel succes!
kaelem Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Ik ken dit probleem. Vriend belde mij vandaag om een uur of 12 met een computerprobleem,ik er heen vanmiddag met wat red en lapmiddelen. Vind daar precies dat zooitje wat jij beschrijft. Ik heb best het 1 en ander meegemaakt maar dit was erg bizar. Op het bureaublad vond ik wel een snelkoppeling als je daar je pijltje naast houd kun je immers zien wat hij moet opstarten toch. Ik heb het even op het net teruggezocht hier staat ie:\Documents and Settings\All Users\Application Data\2068231618\491559532.exe Ik heb er van alles op losgelaten en tenslotte alles waar die exe file stond verwijderd. Het grote probleem was echter dat de pc wel weer wou starten met alles erop en eraan maar ik kon niets opstarten,alles bevroor. Deze machine had geen systeemherstel dus na 2 uur heb ik alle belangrijke dingen via veilege modus op een externe disc gezet en daarna een schone xp eroverheen gezet. Als ik jou goed begrijp komt het van een smerige site af hahaha als ik het niet dacht. Maja alles werkt gelukkig weer,ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
kaelem Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Het is wel engels maar de oplossing heb ik gevonden. Voor mijn maatje te laat maar die heeft weer een snelle pc haha... Hier staat de oplossing,als deze link niet mag hier verwijder hem dan svp. Het is best wel tricky,alleen deze zin al: Note: The Registry value names are random: %UserProfile%HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run "1632575944" -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen