espada Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Ik heb je printscreen welliswaar nog niet gezien, maar als ik je omschrijving lees gaan beide vragen in onderstaande links misschien wel eens om hetzelfde probleem? Beide klagen over 'system security', zijn redelijk recent geplaatst, maar geven toch verschillende symptomen als klacht op. Als dat zo is, dan lijkt het erop dat je probleem toch nog zonder al teveel gekkigheid is op te lossen. Ze verwijzen uiteindelijk door naar een commercieel programma, maar het volstaat om deze in trialmode te gebruiken. http://www.precisesecurity.com/blogs/2008/12/23/system-security/ http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=376165 Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2
dutchandrew Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Ik weet niet of het bij dit probleem ook helpt, maar microsoft heeft zelf ook een 30 dagen trial Diagnostic en Recoverytool.
Poetsdoekje Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: ronaldsl Ome, Nee, ken ik niet, ga ik morgen eens naar kijken. Thanxs Ronald Wel even goed uitkijken bij Combofix, want deze is soms wel erg rigoreus met het verwijderen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
maja Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Maja alles werkt gelukkig weer,ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt. @kaelem Met mijn computer is niks mis mee. Die computer van een vriend van mij draait ook weer als een tierelier.
kaelem Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: maja @kaelem Met mijn computer is niks mis mee. Die computer van een vriend van mij draait ook weer als een tierelier. Hebben jullie dezelde site bezocht..... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
D.Quijote Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Nou wil ook weten welke site dat is, dan ga ik daar niet heen Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
ronaldsl Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Geplaatst: 31 december 2008 O......jij bezoekt dus ook die sites !!!!! ha ha ha Ik niet meer sinds ik een droomdoos heb !
ronaldsl Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Geplaatst: 31 december 2008 btw ik ga over 2 dagen met die PC bezig, zal mn bevindingen posten allemaal bedankt en voorzichtig vanavond he ! PROOST op 2009 ronald
ronaldsl Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Pffffffftttttttttttt Malware Bytes did the job. Hij vond meteen deze infectie met de naam FakeAlert. Het mooiste is nog dat alles nu nog en weer supersnel werkt. Iedereen wederom bedankt. Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen